Mini Remastered

Du kan jo også søke om lite bilskilt.
Jeg gjorde det, og fikk søknad godkjent (på tross av at bilen er fra en stor tysk produsent og leverer skiltplater som funker).

Bare begrunn det med at det krever modifisering av bil/fanger for å feste, evt. også hindrer kjøretøyets funksjon(kjøling), og ta noen bilder av bil (uten skilt) og chassisnr (på chassis) og send inn søknad;
Velg Lite skilt, smal versjon (30,3 x 8,5 cm). :)
 
Assa, jeg skal ikke ha harryskilter på den.
Jeg er helt enig med deg.
Jeg har til gode å se et eneste personlig bilskilt der jeg tenkte at det var et godt kjøp.
Det nærmeste jeg har sett var en Golf kjøreskolebil med n00b som skilt.
Men kan jo være gøy med hypotetiske skilt for det :)
 
Vi kan jo likevel kuppe tråden din med Harry skilter?
Vi kan, men bør vi?
Screenshot_20210326-145431_Chrome.jpg
 
Bilen er jo "egentlig" en "City E". Det er en 80-talls modell. Det betyr at den bør ha et skilt som er "likt" det den har nå, men annen refleks og font. Det er jo ikke store forskjellen
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Hva med "Small Cars Matter".

Litt langt, men kan sikkert kortes ned på en populistisk måte...

8
 
Den sto et par timer oppe ved Tryvann i dag mens jeg grilla et par hundre meter unna, men innenfor synsvidde. Dæven så mye folk som stopper og ser! Bilinteressen blant folk er ikke død, man må bare ha noe rart nok.
 
Den sto et par timer oppe ved Tryvann i dag mens jeg grilla et par hundre meter unna, men innenfor synsvidde. Dæven så mye folk som stopper og ser! Bilinteressen blant folk er ikke død, man må bare ha noe rart nok.
Husker for mange år siden så var det en kamerat som hadde nyrestaurert mini, og en annen som hadde helt ny rød Honda S2000 sportsbil, og vi kjørte rundt. Han med S2000 ble skuffet, for alle bare så på minien og la ikke merke til S2000. :p
Trenger ikke superbil for å få oppmerksomhet eller spre bilglede. :D
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo og Grendel
Den sto et par timer oppe ved Tryvann i dag mens jeg grilla et par hundre meter unna, men innenfor synsvidde. Dæven så mye folk som stopper og ser! Bilinteressen blant folk er ikke død, man må bare ha noe rart nok.

Trur du folk synes Minien er rar? Det er jo en ikonisk bil som mange har et forhold til. Jeg lå under en 850 å lærte å skru bil av fatter på 70 tallet. Jeg har forstått det sånn at det er en banebrytende konstruksjon Isigonis? lagde her. Tøffere og søtere enn bobla, mye tøffere enn 2CV og Fiat 500 og en bedre konstruksjon enn alle tre. Synes jeg i alle fall.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Stor kudos til Autoxo som har håndtert alt det praktiske for meg, anbefaler alle å kjøpe sin neste bil der! ;)

Og sees plutselig på en drive, med forbehold om at jeg jobber 120%, barnehagen er stengt og kona har termin for nummer tre om et par uker, så kapasiteten min for moro er noe redusert.

Snart barnesete på taket :)
Gratulerer.
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Et slikt barnesete er tingen, @kvasbo .
Barnesete bil.jpg


Jeg husker at jeg satt i et nesten makent. Det hadde ikke seler, og ryggen var ikke så høy. Rattet var festet i frontbøylen, som var trukket med en rød plast(slange?).
Hornet, det røde feltet midt på rattet mitt, virket av og til når Pappa kjørte!

Jeg husker at det lå på loftet hjemme til jeg vel var over 10 år. Og så ble det kastet! Fytti F hvor jeg har savnet det etter at jeg fikk min Mini på veien. Det hadde vært så herlig å ha i bilen. Spesielt fordi det lokale kjøpesenteret har store parkeringsplasser for "barnefamilier som har synlig barnesete i bilen".

8