MING Watches

Lekkert :) Rakk du å skrive alt dette minuttet etter lansering? :)

Ikke for å skryte men...

screenshot-10fastfingers.com-2020.11.20-14_15_44.jpg
 
Hadde håpet du hadde fått bestilt jeg nå. 125K inkl. skatter og avgifter er litt mye kanskje uten å ha fått sett og følt på den
Vel, mye man ikke får prøvd før man evt må legge ut (hvor mange har ikke bestilt elbil til flere ganger den prisen uten å ha sett den en gang?). Men jeg har testet returfunksjonen til Ming tidligere, og det fungerte relativt problemfritt det. Så regner med at den kanskje gjelder for denne modellen og? (uten å ha sjekket)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Qwestern
Vel, mye man ikke får prøvd før man evt må legge ut (hvor mange har ikke bestilt elbil til flere ganger den prisen uten å ha sett den en gang?). Men jeg har testet returfunksjonen til Ming tidligere, og det fungerte relativt problemfritt det. Så regner med at den kanskje gjelder for denne modellen og? (uten å ha sjekket)
De har god og informativ kundeservice, så det hadde helt sikkert ordnet seg. Men er uansett for sent nå :(
 
Satt meg opp på e-postliste for en stund siden, og i natt så kom det melding om at salg av 27.01 og 27.02 åpner.... Klokken 03:00 kom mailen som sa at salget åpner klokken 04:00 :cautious:

Nå var ikke jeg interessert i akkurat denne modellen, men er dette praksisen Ming kjører på salg av magre 350 klokker? Da ekskluderer jo de i praksis alle normale personer i Europa, med mindre det kommer en liten fugl og gir dem en heads up. Kanskje det er noe jeg har oversett her?
 
Satt meg opp på e-postliste for en stund siden, og i natt så kom det melding om at salg av 27.01 og 27.02 åpner.... Klokken 03:00 kom mailen som sa at salget åpner klokken 04:00 :cautious:

Nå var ikke jeg interessert i akkurat denne modellen, men er dette praksisen Ming kjører på salg av magre 350 klokker? Da ekskluderer jo de i praksis alle normale personer i Europa, med mindre det kommer en liten fugl og gir dem en heads up. Kanskje det er noe jeg har oversett her?
Nei, jeg har sett de kjøre to runder, en for USA og en for Asia, også får Europa henge seg på den som passer. Selv om det er vanskelig å fatte så er ikke alltid Europa verdens navle;)

og det har vært kommunisert lang tid i forveien når de siste slippene har vært, så etter min mening er de gode på kommunikasjon.
 
og det har vært kommunisert lang tid i forveien når de siste slippene har vært, så etter min mening er de gode på kommunikasjon.
Derfor jeg spurte avsluttende om jeg hadde oversett noe.
Er ikke helt sikker på om jeg setter pris på å «henge meg på den som passer» når det absolutt ikke passer på en tilfeldig dag klokken 04:00. Det hadde vel ikke skadet å gi en dag eller to countdown (slik mange andre microbrands gjør)
 
Derfor jeg spurte avsluttende om jeg hadde oversett noe.
Er ikke helt sikker på om jeg setter pris på å «henge meg på den som passer» når det absolutt ikke passer på en tilfeldig dag klokken 04:00. Det hadde vel ikke skadet å gi en dag eller to countdown (slik mange andre microbrands gjør)
Som sagt så har de kommunisert det lang tid i forveien når det skulle slippes.
Og dette var andre slippet av disse modellene, første slipp ble gjort 15/1 kl 13.00 GMT. Så du hadde sluppet å sitte oppe midt på natta for å få en.
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Jeg bestilte min 18.01 midt på dagen mener jeg å huske, og første 27.01/02 tror jeg var 14:00 norsk tid, men den var kun for kunder som hadde kjøpt før. Var fullt mulig for meg å bestille da i alle fall da jeg hadde en i kurven
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone og Pippen
Wow, den skiva er lekker! :love:
885C36DE-EF3D-4D1E-BEB6-FF2AB910C5AA.png

 
Helt håpløs den nye lanseringen. Hadde den blå i handlekurven etter sub ti sekunder og fylte ut adressen min. Det viste seg imidlertidig at en må gjennomføre fullstendig betaling/utsjekking før en har sikret seg et eksemplar. Tydeligvis noen som hadde autofill av personalia. Fullstendig humbug og dust hele greia. Ming sa at de var utsolgt på under 1,5 minutter og beklaget prosessen.

Error order Ming 17.09 nn.png
 
  • Wow
Reaksjoner: MikroKrone
...Ming sa at de var utsolgt på under 1,5 minutter og beklaget prosessen.

Da blir vel morgendagen som er åpent for nye kunder noe av samme greia, selv om det er 150 eksemplarer i stedet for dagens antall på 75. Må si jeg lurer litt på hvor mange som opter for fredagen og det depositumet som ikke er refunderbart :unsure: