MING Watches

Litt kul den lenken!
Breitling har skråstilte ledd, Rolex sin President-lenke har de små leddene. Her kommer de i bue. Stilig og originalt. Ellers blir det i Ming tradisjon.

8
 
H41_1-1536x1536.jpg


Min take på klokken.

 
Det er jo her mange har løsningen for "Rolex og Andre" sine ventetider...

Det ser jo ut som designet ikke representerer noe "tap" i så måte.

8
 
Kult! Gleder meg til å se flere bilder av den!
Og kanskje få kikket på den irl hvis Corona noen gang gir seg og gtg starter igjen:)
Det skal du selvfølgelig få lov til. GTGs har startet igjen det, dog i svært liten skala, så det er bare å ringe meg :)

Det er jo her mange har løsningen for "Rolex og Andre" sine ventetider...

Det ser jo ut som designet ikke representerer noe "tap" i så måte.
Den skjønte jeg ikke.
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Pippen og Grendel
Den skjønte jeg ikke.

Tanken min er at siden det er mange som klager på ventetider på Rolex og slik (leste noen klager for litt siden, så det lå langt fremme i hjernebarken) så svinger andre merker seg frem. Det forutsetter selvfølgelig å bevege seg utenfor "standardsonen". For meg var Rolex et lite "mål" grunnet den tids kunnskap og trender.

Når nå Ming (og mange andre) har levd så lenge at det blir stabilt merke så erstatter de plasser på ønskelisten som før tilhørte "merker som bare setter opp status for ventelister".

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Tanken min er at siden det er mange som klager på ventetider på Rolex og slik (leste noen klager for litt siden, så det lå langt fremme i hjernebarken) så svinger andre merker seg frem. Det forutsetter selvfølgelig å bevege seg utenfor "standardsonen". For meg var Rolex et lite "mål" grunnet den tids kunnskap og trender.

Når nå Ming (og mange andre) har levd så lenge at det blir stabilt merke så erstatter de plasser på ønskelisten som før tilhørte "merker som bare setter opp status for ventelister".

8
For å være helt ærlig så skjønner jeg ventelistepraksisen til Bjerke godt i og med at de ikke klarer å serve alle som henvender seg til dem. De med et godt kundeforhold som har lagt ned masse penger i butikken over lang tid og gjerne før denne klokkeboomen av stålrolex, stiller jeg meg gjerne bak i køen.

Men for å ikke spore av Ming tråden, så syns jeg merket tester ut grenser for nytt design og et konsept som jeg liker godt. Jeg liker spesielt teknologien bak bezelen hvor det er friksjonen mot materialet under vann som gjør at en kan vri på en ellers glatt bezel. Lumegeek som jeg er, er dette også noe jeg ser frem mot.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel