MING Watches

Hadde flaks jeg da. Var ferdig utsjekket på under 30 sekunder o_O

Ming 17.09 Blue nn.png
 
Jupp! Virket som det var passe bra trafikk siden min bestilling feilet x5 på rad pga at ettellerannet var opptatt... Men den gikk igjennom til slutt! Ble en den blå :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: bartejoker
Blir spennende å høre hvor mange bestillinger de fikk. Hvis de selger ut 150stk på sekunder så kan man snakke om tusenvis på 10 minutter vil jeg tro.
 
Liker egentlig 17.06 bedre, og nå er det kanskje håp om at noen havner på markedet til en ikke helt urimelig pris..?
Eller er det å tro på julenissen?
Blir jo bare spekulasjoner, men nå er det jo offisielt at 17 serien er ferdig, og for min del er det ikke så logisk at mange vil selge en del av serien med lavere antall til fordel for denne nyeste med flere klokker i serien
 
Jeg synes den gule ser veldig snasen ut! Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den «originale» 17.09 sine timemarkører bedre enn den nye Massena-utgaven, eller omvendt.

Men det er ikke en relevant problemstilling for meg egentlig, gitt det lave opplaget. Tipper disse nye blir utsolgt på 0,24 sekunder.

FAD29438-4D96-4D5B-AE87-33087475D51A.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen og MikroKrone
Hatten av for Ming som lager utrolig kule klokker. Synd de er omtrent umulige å få tak i.
 
Jeg falt skikkelig for Ming Honey. Utrolig fin farge på skiven. Får bare gjøre et forsøk på torsdag, og håpe på det beste. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone