Min garasje er fylt med...

Nyyydelig bil!
Dette er en bil som bør beholdes pen og ikke skrus "opp og ned". Det er alt for mange av disse som er kjørt ihjel og skrudd sønder og sammen. Til sammenlikning; Prøv å finn en fin Supra.....

8

Blir som sagt ikke de store tingene gjort med denne, har komplett nismo bære armer, dempere/fjærer og stag liggende samt Nismo og BBS felger som skal på ellers blir det stort sett bare bytte eksos å justering for norske forhold, motor og utseende blir holdt orginalt utenom de 15-20mm nismo understellet utgør samt felgene, fikk tak i at sett av en begrenset produsjon av felger med Nismo logoen gravert inn i eikene i forhold til de vanlige med klistermerker, dette er ting som jeg mener er "lov" samt alt blir skrevet inn i vognkortet ved godkjenning
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Edzilla
Vi må få til en "Bil og Klokke-treff" igjen til våren!

8

PS:
Angående dekkdimensjoner:
- På Minien min hadde jeg en periode lavprofildekk: 165/70/10. De jeg likte best var de opprinnelige 145/100/10
(For eventuelle interesserte så vil jeg nok selge Minilite (magnesium) felgene som "lavprofildekkene" satt på. Dette var 5x10 felger)

8
 
  • Liker
Reaksjoner: iron-man og Edzilla
Felg i solnedgang.
image.jpeg
 
Henger meg på felgbildene. Her er mine sommerhjul - litt uvanlig originale BMW felger med 325/30/21R

Skulle jeg kjøpt igjen i dag hadde jeg nok stoppet på 20", det krever sin mann å holde bilen på veien med 21"
image.jpg
 
Redigert:
Hiver meg på felgbildene jeg også. Har dog ingen av bilene i dag.
Alle bilene er senket @Edzilla :) Passaten står helt opp på det justerbare senkesettet på dette bilde. Kunne legge bilen nesten nede på bakken. Da hylte hustruen...:(

Type 3 fastback er griselekker. Å spesielt med chrome sprintstar felger.
Den nærmest er vel en notchback med empie Five Spoke?
Passaten var forøvrig helt perfekt senket.
Flush!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Det stemmer det ja @Edzilla. 65 model notchback. Fastbacken er 72 model. Hel spott on på felgene.
Tyder litt på at du er en vwmann? Jeg har mistet litt interessen for tiden. Ble litt lei av gamle bobbler og vw.
Ikke for det , har en ny Skoda og en veteran Golf cab i oppkjørselen så er vel ikke helt over læll. :confused:

Noen flere bilder.




 
Du har nok rett i at jeg er en vw-mann @tudor Å har til gode å eie noe annet :cool:
Den ´65 notchback´en er vel ikke den som fikk premie på Bug Camp på Helgøya i 2009?
Deilig stuck på den fasty´n!
 
Det var nok ikke denne Notchbacken. Da sto den pent på plass inne i garasjen. Jeg solgte den i 2012.
Fastbacken ble solgt sørover. Tror den går rundt omkring Oslo.
Det var en morsom bil,gikk som ei kule. Små trimmet. Brukte den som helårs bil. Savner den litt kjenner jeg...
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Edzilla
Det stemmer det ja @Edzilla. 65 model notchback. Fastbacken er 72 model. Hel spott on på felgene.
Tyder litt på at du er en vwmann? Jeg har mistet litt interessen for tiden. Ble litt lei av gamle bobbler og vw.
Ikke for det , har en ny Skoda og en veteran Golf cab i oppkjørselen så er vel ikke helt over læll. :confused:

Noen flere bilder.




Takk for et herlig gjensyn! Min første bil var en 69' fastback (ehemm.. ikke kjøpt ny;) - den var veteran da også), i akkurat den fargen din notchback er.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og tudor