Min garasje er fylt med...

Gratulerer! Fantastisk bil du har kjøpt. Hadde Z4 i fjor og det er jaggu en bil med vanvittig god kjørekomfort - uansett valg av motor!

Takk :)

La det ikke være noe tvil – dette er 2-liters twin turboen, så absolutt ikke blant de sprekeste E89ene der ute. Men med 8-trinns sportsauto, M-sport pakke og adaptiv M suspension, er den utrolig morsom å kjøre allikevel :)
 
Takk :)

La det ikke være noe tvil – dette er 2-liters twin turboen, så absolutt ikke blant de sprekeste E89ene der ute. Men med 8-trinns sportsauto, M-sport pakke og adaptiv M suspension, er den utrolig morsom å kjøre allikevel :)


Samme motor jeg hadde. Savnet sjelden mer krefter. Hadde forøvrig denne fargen. Tror jeg skal se etter Z4 igjen...

 
Har pratet om liten sportsbil siden jeg var 14, og noen ganger må man bare ta steget ;)

ts_DSC8040.jpg


Tror det kommer til å bli en veldig bra sommer :)

Gratulerer, @Jon Henrik! Virkelig flott, og ikke minst fornuftig bil! Slike skal kjøpes, nytes og has så raskt mann kan!

Da er det bare å booke Vårmønstringen til Norsk Sportsvognklubb i kalenderen; Øvrevoll 8 mai!
http://sportsvogn.no/sitepageview.aspx?eventID=351&themeOverride=Default

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Når Fyrsten kjøper seg sportsbil blir det snart et eget underforum for bilpleie, men tråder som "dagens bilpolish", "kald eller varm voks?" og "er det ok å kjøre med cabben nede i Hemsedal og det er -20 grader"

Misunnelig? Neida, ikke i det hele tatt :D
 
Nå forstår jeg brått hvorfor så mange her inne er så redde for hairlines. Er vel medlem der inne selv, men har vel til gode å poste noe enda. Liker best å se på underverkene.

I min garasje som kalles guds natur, eventuelt åpen himmel, så finner man per i dag 3 kjøretøy.
BMW E28 525i som trenger en aldri så liten omgang med rustsveising. Ser ikke frem til dette, men blir morro å få den på veien igjen etterhvert.
Peugeot 406 av typen billig bil som tar meg fra a til b.
Ducati M600 som etter bildet ble tatt her har fått seg ny motor, nye Termi potter og ymse annet.

photo_1435593686397_zpsx7ycmjmh.jpg


Foretrekker helst å ta bilder av klokker mens jeg sitter i arbeidsbilen, nyere Mercedes C-klasse, såpass jeg kan fremstå som litt mer holden enn som den fattige studenten jeg er :D Oppgraderes til flettny E-klasse om kort tid, så da skal jeg vertfall se rik ut i dagens klokke tråden!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel