Min garasje er fylt med...

Tør man gjette på Camaro.......?
10 poeng til Jo ;)

Siden du snakket om hennesay trim til din bil jo, har jeg funnet ut at jeg også må få opp effekten litt ;)

Til dere andre, har en 69 camaro RS coupe, med "litt" effekt, tanken er vel evnt å bytte kompressoren mot 2 turboer, får se, pressa i seg selv henger jo med til 1400'ish, men stjeler mye effekt.

10 poeng til Jo ;)

Siden du snakket om hennesay trim til din bil jo, har jeg funnet ut at jeg også må få opp effekten litt ;)

Til dere andre, har en 69 camaro RS coupe, med "litt" effekt, tanken er vel evnt å bytte kompressoren mot 2 turboer, får se, pressa i seg selv henger jo med til 1400'ish, men stjeler mye effekt.

Eneste mannen jeg kjenner som faktisk kan "steile" med bilen sin ved pådrag.........RESPECT.....:cool:

Copy_0004.jpg

Beklager, klarte ikke å dy meg:)

Har en porsche for "control" biten gutta, så ta det rolig!, camaroen sliter med rundkjøringer... så skal ikke skryte på meg handeling, og 100-0 tar 5 gangern av 0-100... ;)

Har bestilt nye draghjul nå Jo, tenkte få laget liten steilefilm, har bare fra forrige eier nå og det blir ikke det samme.

this thread is worthless without... hdvideo?

[video=youtube;gcYdgPaVQxY]http://www.youtube.com/watch?v=gcYdgPaVQxY[/video]

Helt rå den Camaroen der:D Vi har nok en ting til felles, og det er nok at vi begge venter på sommer`n;)
I min lille leilighetsgarasje, står denne lille vepsen og gliser til meg hver dag...

u9pXml.jpg