Kopier/fakes på Finn.no

Dette er vel også samme person som ville selge minne armbånd etter tragedien i sommer ?
Det stemmer...

Sendte en mail på AP'n og meldte min interesse. Fikk til svar at det var en kopi med ekte gullkasse med et ETA 7750 verk inni. Han ville ha 4000 for gildet.
Da har han vel innsett at han ikke får solgt den som en ekte da!? :S Er jo Asia 7750 valjoux i den klokken! Så han skryter på seg at hans fake er bedre enn den faktisk er? haha :p
 
Når jeg tenker meg om har jeg fått tilbud om å kjøpe AP`en jeg også! Og en masser av andre replica ur! Gikk igjennom meldingene på telefonen nå og fant de fram igjen. Dette er virkelig en tulling, han prøvde å overtale meg om at jeg ikke hadde peiling og at dette var topp kvalitet! Han påstår også at han jobber med ur og at han er "sjefen"! Jeg er ganske sikker på at han mener at han selger falske ur for profitt! Jeg har nummeret hans, så om noen ønsker å lagre det for å unngå å bli lurt om han noen gang skulle sende dere en forespørsel på mail så send meg en PM :)
 
Når jeg tenker meg om har jeg fått tilbud om å kjøpe AP`en jeg også! Og en masser av andre replica ur! Gikk igjennom meldingene på telefonen nå og fant de fram igjen. Dette er virkelig en tulling, han prøvde å overtale meg om at jeg ikke hadde peiling og at dette var topp kvalitet! Han påstår også at han jobber med ur og at han er "sjefen"! Jeg er ganske sikker på at han mener at han selger falske ur for profitt! Jeg har nummeret hans, så om noen ønsker å lagre det for å unngå å bli lurt om han noen gang skulle sende dere en forespørsel på mail så send meg en PM :)

Ja, han er en lyst løgner...

Han driver sikkert og lurer masse folk på finn med falske klær og ur og alt mulig rart...

Makan til tulling skal man lete lenge etter...

Jeg vet ikke, men jeg føler det er litt en prinsip sak og gjøre andre oppmerksome på en slik type..
 
Sikkert ekte denne, quartz ja. Overpriset ja gjerne det men folk betaler mye for mye rart. Sikkert noen som betaler 8 for denne også. Jeg ville ikke gjort det.



Det som er så synd med finn.no er at det er en del folk som ikke har så mye greie på ting som sitter i en enebolig langt uti skogen ut på landet og sier heiiii.. KARI.. Se på den var ikke den fin... Jo OLA vi kjøper den...

:):):):)

Og så har du plutslig solgt en halv kilo smør for 4000kr hehehehe

Nei.. da det er klart at alle vil ha igjen mest mulig for det dem har betalt for selv. Ingen har lyst til og selge med mere tap en den over hode absolutt må..

Men det er litt kjøpers skyld hvis den ikke har satt seg inn i priser på ny klokke og hva en sånn kunne ha gått for...

Meg bekjent er det fortsatt ikke ulovelig og selge folk ting alt for dyrt så lenge dem ønsker og betale for det...

Alle har et valg og det er jo faktisk folk som må ringe han får å kjøpe han ringer ikek rundt som en slitsom telefon selger..

Jeg får helt angst når det ringer folk og skal selge ting over tlf eheheh
 
Det som er så synd med finn.no er at det er en del folk som ikke har så mye greie på ting som sitter i en enebolig langt uti skogen ut på landet og sier heiiii.. KARI.. Se på den var ikke den fin... Jo OLA vi kjøper den...

Høye tanker om folk som ikke bor i "byen"
 
Det som er så synd med finn.no er at det er en del folk som ikke har så mye greie på ting som sitter i en enebolig langt uti skogen ut på landet og sier heiiii.. KARI.. Se på den var ikke den fin... Jo OLA vi kjøper den...

:):):):)

Og så har du plutslig solgt en halv kilo smør for 4000kr hehehehe

Nei.. da det er klart at alle vil ha igjen mest mulig for det dem har betalt for selv. Ingen har lyst til og selge med mere tap en den over hode absolutt må..

Men det er litt kjøpers skyld hvis den ikke har satt seg inn i priser på ny klokke og hva en sånn kunne ha gått for...

Meg bekjent er det fortsatt ikke ulovelig og selge folk ting alt for dyrt så lenge dem ønsker og betale for det...

Alle har et valg og det er jo faktisk folk som må ringe han får å kjøpe han ringer ikek rundt som en slitsom telefon selger..

Jeg får helt angst når det ringer folk og skal selge ting over tlf eheheh

Hehehehehe +1:D
 
Når jeg tenker meg om har jeg fått tilbud om å kjøpe AP`en jeg også! Og en masser av andre replica ur! Gikk igjennom meldingene på telefonen nå og fant de fram igjen. Dette er virkelig en tulling, han prøvde å overtale meg om at jeg ikke hadde peiling og at dette var topp kvalitet! Han påstår også at han jobber med ur og at han er "sjefen"! Jeg er ganske sikker på at han mener at han selger falske ur for profitt! Jeg har nummeret hans, så om noen ønsker å lagre det for å unngå å bli lurt om han noen gang skulle sende dere en forespørsel på mail så send meg en PM :)


Han var urmakerstudent som kun kjøpte klokker for og ha noe å øve seg på når jeg mailet med han.:D Så igjennom fb profilen hans. Der gikk det fra IT via Politihøyskolen til brannmann, og nå urmakerstudent ovenfor meg. En driftig type dette her. Kanskje noen bør tipse Kjartan Tranøy om at konkuranse er på vei?:mrgreen::mrgreen:
 
Hehe karen har opprett en audemars piguet owners side på Facebook, men det er flere som sier den på bildene av hans er fake :p
 
Han var urmakerstudent som kun kjøpte klokker for og ha noe å øve seg på når jeg mailet med han.:D Så igjennom fb profilen hans. Der gikk det fra IT via Politihøyskolen til brannmann, og nå urmakerstudent ovenfor meg. En driftig type dette her. Kanskje noen bør tipse Kjartan Tranøy om at konkuranse er på vei?:mrgreen::mrgreen:

Haha!!
 

Ringte typen og snakket med han klokken var solgt.

Han ville ikke selge den selv om jeg tilbydde meg og gi han mere for klokken en han hadde avertert den til. Han sa han hadde en avtale med en som hadde ringt tidligere.. Som skulle hente den i morgen. Virker jo som er seriøs fyr som holder avtaler.

Han hadde fått klokken som et mellom legg med fra noen han hadde solgt noe til noen på finn.no

Jeg vet ikke den ser veldig ekte ut når du ser på bildene.. Mulig det er blitt gjort er varp av en heldig type der ute.. :)

Mulig noen har gjort et virkelig kupp skulle ikke forundre meg om den duker opp på finn.no om noen dager med nye bilder til 15 000kr eller mere...