Min garasje er fylt med...

Sommer snart?

DSC_0551.jpg

Hvis jeg får solgt min Audi A6 blir det en Jaguar XF, men salget går tregt:( Ved siden av bilen står denne: (Noen som kjenner den igjen?)

Intruder-5.jpg

Glimrende familiebil.

Kunne de bare leget en "høy" variant for oss som liker å stige ut fremfor å klatre ut...

Grattis med BMW-en, Yngvejos :D
Bensinsekseren til BMW er uslåelig på lyd. Jeg hadde en 525i E61 for noen år siden. En herlig bil, som dessverre måtte selges til fordel for mer plass når barna kom til verden.

Gratulerer Yngvejos, 325i er snadder!:D
Takker. :) Veldig fornøyd nå. ;)
Grattis med BMW-en, Yngvejos :D
Bensinsekseren til BMW er uslåelig på lyd. Jeg hadde en 525i E61 for noen år siden. En herlig bil, som dessverre måtte selges til fordel for mer plass når barna kom til verden.
Takk for det. :) Jeg er svak for bmw sekserene. I tiden jeg har kjørt 530dat har jeg fått stimulert behovene mine med sommerbilen min som har en 2.7 liter hartge sekser, men nå ble behovet for sekserlyd til hverdags for stort. :p
Deilig å slippe forsinkelser pga ladetrykk og automatkasse. ;)

Hvor mange barn har du siden e61 ikke strakk til? Burde da være en ypperlig familieslede det. For min del har e91 rikelig med plass. Ungkar med hund. :p

Edit:
Som et direkte svar på hva garasjen min er fylt med, passer dette bildet greit. ;)
403361_10150593422815726_629590725_11156110_204293708_n.jpg