Min garasje er fylt med...

Merker jeg heller mot en deepsea, desverre er jo mere lettbåt enn yacht i internasjonal målestokk. Hva er din erik? ;)
 
Alle menn burde ha en 69 coupe camaro ja beining, litt usikker på hvilken klokke man egentlig skal ha når man kjører den, merker at folk ofte stusser når jeg kjører penskjorte og fin klokke. Kjempestor breitling hadde kanskje passet i den? eller en klassisk steve mqqueen? selv om han jo ofte kjørte mustang, ref bullit.

Beining, du har vel ikke tilfeldigvis porsche og ferrari?
 
Hehe, synes en Monaco CS2111 vil passe bra;)
Har dessverre ikke hverken Ferrari eller Porsche, men har møtt deg noen ganger med Jo.
Kjører Mazda MX-5
 
Hehe, synes en Monaco CS2111 vil passe bra;)
Har dessverre ikke hverken Ferrari eller Porsche, men har møtt deg noen ganger med Jo.
Kjører Mazda MX-5

Da vet jeg hvem du er! hei hei! overaskende mange kjentfolk her. Mye syke folk her, på en god måte.
 
Ja da er det bare å handle YACHTMASTER ;)

hehe har en Nimbus 250 R i "garasjen" (på båtplassen), og vurderer faktisk en Nimbus 300R eller en Goldfish 30 SC, var på Oslo Båtsenter nå i helgen og kikket på en 300R nå i snøføyken. Goldfish 32 er en rå kjøremaskin :)
 
Får ha klokketreff i middagsbukta til sommern ;)
mr jojo stiller jo ganske sterkt aner jeg.

250 og 300R er fantastiske, en venn har hatt begge, veldig sosiale bra båter.
En annen venn prøver bytte sin 28 ghibili i en 30SC nå, vet ikke om jeg er heeeelt overbevist over linjene i 30SC'en fra mitt ståsted, men den er veldig fin og romslig/smart innredet. i 32'en sovner du ikke på do for å si det slik, ser ekstremt fett ut, men er ekstremt lite praktisk inni der, men noe må man ofre.

For å starte litt ryktebørs skal goldfish snart slippe en 48, ryktene tilsier 70 knop med diesel, og en mindre 40 senere med nye v8 yanmarene i d-max utgave... kan bli spennende!

Hvilken klokke bruker dere i båten da gutta, og hvilken klokke i hvilken bil?
 
Får ha klokketreff i middagsbukta til sommern ;)
mr jojo stiller jo ganske sterkt aner jeg.

250 og 300R er fantastiske, en venn har hatt begge, veldig sosiale bra båter.
En annen venn prøver bytte sin 28 ghibili i en 30SC nå, vet ikke om jeg er heeeelt overbevist over linjene i 30SC'en fra mitt ståsted, men den er veldig fin og romslig/smart innredet. i 32'en sovner du ikke på do for å si det slik, ser ekstremt fett ut, men er ekstremt lite praktisk inni der, men noe må man ofre.

For å starte litt ryktebørs skal goldfish snart slippe en 48, ryktene tilsier 70 knop med diesel, og en mindre 40 senere med nye v8 yanmarene i d-max utgave... kan bli spennende!

Hvilken klokke bruker dere i båten da gutta, og hvilken klokke i hvilken bil?

ja er litt enig med utseende til 30SC, 300R er nok mer lettsolgt i etterkant.

Klokke på sjøen - 2 x Yachtmaster når min kone også er med...... og jr på 11 år har akkurat fått ny Seiko SKX007 diver
 
Endelig fått "nybilen" :D

img0833yf.jpg


Utrolig fornøyd! :)
 
Einser bimmer er morro! du får quaife LSD til de for 7-8k + 3-4 i montering btw, da går funfactor på vinterføret i taket, og regn, desverre er det få med nok motor i 1serien til sladdings på tørt ;)
 
Einser bimmer er morro! du får quaife LSD til de for 7-8k + 3-4 i montering btw, da går funfactor på vinterføret i taket, og regn, desverre er det få med nok motor i 1serien til sladdings på tørt ;)

Sorry for OT, men får man quaife til 116d?
 
Da ble denne signert i dag hos Bmw forhandler.....06 mod 2.5 Si 218 hk. Onsdag får jeg den.
Z4.jpg
[/IMG]

Som dere ser er det med manuell gir....
manuell.jpg
[/IMG]

Mvh
Timebandit;)
 
Grattis med Z4, Timebandit!;)
Det er en artig bil og med deilig sekser-lyd, så vidt jeg kan se virker den også ganske godt utstyrt.
 
Einser bimmer er morro! du får quaife LSD til de for 7-8k + 3-4 i montering btw, da går funfactor på vinterføret i taket, og regn, desverre er det få med nok motor i 1serien til sladdings på tørt ;)

LSD til bil? Dette må du fortelle mer om:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Sorry for OT, men får man quaife til 116d?


ja samme diffhus, 116d er jo bare 118d for norske avgifter, chip + lsd = kos :)

grattis med z4, ser etter en slik selv, den med 3.0 og ess trim som var tilsalgs gikk jo på dagen ca :(

2.5si er det ikke mange av? 3.0si er det vel <5 av i norge om jeg ikke husker feil.