Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Når vi først disser bergensere med blasfemi og andre morsomheter så må det være nevnt at det er litt mistenkelig at et skip kom til nettopp Bjørgvind :p

Når vi først disser bergensere med blasfemi og andre morsomheter så må det være nevnt at det er litt mistenkelig at et skip kom til nettopp Bjørgvind :p

Litt historie:
Et par år før skipet i bjørgvin var det et utbrudd av svartedauen i oslo. :) Vinterkulden tok vistnok knekken på det utbruddet.

(Det er fakta)

Viser vel at vi har større gjennomføringskraft her vestpå? :p

Morn morn!
Har allerede postet litt her, men føler en presentasjon er nødvendig :p
Går siste året på vidregående, og fant forumet etter klokkeinteressen begynte så smått å stige. Kan ikke si jeg er noen samler (enda) men håper å få inn noen klokker i arsenalet så snart som mulig!

Forgjeves ut!

Morn morn!
Har allerede postet litt her, men føler en presentasjon er nødvendig :p
Går siste året på vidregående, og fant forumet etter klokkeinteressen begynte så smått å stige. Kan ikke si jeg er noen samler (enda) men håper å få inn noen klokker i arsenalet så snart som mulig!

Forgjeves ut!

Velkommen :) Og lykke til videre med din nyervervede kroniske tilstand ;)

Hei folkens,

Får nå ta skrittet ut fra skyggefulle tribuner som tilskuer til en mer aktiv deltaker.
Jeg er en "voksen kar" som har glede av mekanikk og gadgets i fritiden. Dvs den fritiden som man får tildelt etter at jobb, barnestell (lang karriere med tvillinger på 2 som finale), hundetrim (2 firbeinte) og husstell er unnagjort. Anyhow, jeg tviholder på noe som definerer meg ;)
I det siste har jeg giret opp interessen for klokker. Det har medført 2 nyinnkjøp i januar. Ble litt revet med på nyåret. Mer om det senere.

mvh Sprite

Hei!

Kan ikke fatte at jeg ikke har kommet over dette nettstedet før. Føltes nesten litt om å komme "hjem". Er 29 år og kommer fra Skedsmokorset. Stor interesse for gadgets, motorsport, og har en boxer-tispe på 3 år. Hadde hatt en drøm om å bære en Rolex fra jeg var 14 år gammel(miljøskadet fra familie), og oppfylte dette i 2007 med en GMT Master II i stål/svart. Forsøker i disse dager å anskaffe en GMT Master II 2008 i Gull/stål. Man kan vel si at jeg er litt primitiv hva merker angår, og for meg finnes det så langt ikke noe annet merke enn Rolex :)

Utrolig kult å se igjennom forumet på alle de helt rå klokkene mange av dere besitter. Skikkelig moro.

Mvh.
Lars Erik

Velkommen Lars Erik!

Rolex entusiasmen er lett å forstå. Selv har jeg 4.
Desverre vil du oppdage en del andre godsaker også.:mrgreen: