Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Velkommen skal du være! Strøken Rolex (men vri bezelen til 12 før du tar bilde :p )

Som du nevner er ikke Breitling det som verdsettes høyest her inne, men absloutt et merke man ikke skal skimse av. De har mange flotte modeller. Jeg ser gjerne bilder av de andre klokkene dine også :) Om du har tid og lyst kan du jo lage en egen galleri tråd, pleier å være populært. Nok snakk, velkommen igjen!
 
Velkommen.:D
Breitling er bærre lækkert! Ikke noe fy-fy med det. Langt i fra. Kom med bilder.;)
 
Rookie

God kveld:p

Er vel på sin plass og presentere seg.

Friluftsmann født 1979 i Hamar,bosatt i Furnes.Kone,sønn,bikje og stasjonsvogn er på plass.

Klokke interessen startet tidlig,mest lesing og lite handling.Kan vel også si at dress ur er satt litt på hyllen da jeg oftest befinner meg i skog og mark.
Forutenom familie,friluftsliv og klokker bygger jeg modellbåter både til hyllen og vannet(skala)
Er vel også godt over gjennomsnittet interessert i musikk også(cd/vinyl).All lyd til sin tid!

Er stas og lese om alle de "gale" her og hvilke ur de har.Utrolig lærerikt!Synes også det er godt og se at høflighet og god tale settes høyt.Er lei "kjekkaser" på nett.

Fortsatt god sommer og god kveld
Mvh
Mysil Bergsprekken
 
Jomfruposten min på TS

Hei alle sammen:D

Etter å ha "lurket" i lang tid på forumet så måtte jeg til slutt registrere meg.

Litt om meg: Er en innfødt Oslogutt på 28. Fikk dilla på Rolex i studietiden etter å ha prøvd en Submariner på armen.

Kjøpte min første Rolex for ca. 2 år siden, en 16800 8,6 mill serial, og en Omega SMP 2599.8000. Har også en gammel Vostok Komandirskie med 2414A verk og "3aka3" dial. Driver nå og sikler på div Chopard MM noen som jeg regner blir neste kjøp. Eller gjerne også en birth year Sub med matt dial om det skulle dukke opp. Vi får se..

Må også takke alle her for mye spennende stoff og et flott forum.

Mvh, Lynvingen
 
Velkommen. Gleder meg til bilder.

Spådom: Den birth year suben kommer til å komme ut for salg uka etter at du har kjøpt Choparden. Du selger smp for å skaffe finans til sub. Du savner smp. Du kjøper tilbake smp.:p
 
Velkommen, Lynvingen!

Flotte klokker du har :) Og verre skal det bli :p

Takk. Skal til ZRH om ikke så lenge. Blir spennende å se hva Bahnhofstrasse fører med seg. Har ikke helt bestemt meg for hva det blir, men en ting kan jeg si. Madammen blir :mad:, og jeg kommer ikke til å ha råd til å kjøpe meg ut av det etterpå:cool:.
 
Takk. Skal til ZRH om ikke så lenge. Blir spennende å se hva Bahnhofstrasse fører med seg. Har ikke helt bestemt meg for hva det blir, men en ting kan jeg si. Madammen blir :mad:, og jeg kommer ikke til å ha råd til å kjøpe meg ut av det etterpå:cool:.

Oi... Høres dyrt ut! ;) Håper du har god sofa :p
 
Ny medlem

Hei, er ny her har brukt forumet for tips gjennom tiden, meget bra sted for diverse lærdom.

Har endelig klokken som jeg alltid har ønsket meg, en Rolex submariner LV, litt uvant med fargen men dette venner man seg sikkert til etter kort tid..

A..
 
Heisan

Mitt navn er Jan-Atle. Bor og jobber i Horten. Driver med programvareutvikling i en av Hortens elektronikkbedrifter.
Veletablert med samboer, mine og dine barn, stasjonsvogn og hund :p.

Har vært interessert i klokker en tid, men interessen blusset kraftig opp i sommer da jeg kom over en urmaker med
flotte Breitling ur utstilt.
Så også en artikkel som nylig ble publisert i flere av landets aviser angående klokker og klokkesamlere.
Kontaktet NURK som henviste meg til dette forumet.

Skal prøve å følge med på forumet, og håper å kunne gjøre en investering i løpet av vinteren.


Takk for oppmerksomheten.