Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Nesten ny ......

Hei.
Har vært medlem her på forumet ett par uker og da er det vel på høy tid med en liten presentasjon.
Kommer vel for det meste til å være en hangaround medlem , men noen klokker kan det jo bli . Fortid med teknisk utdannelse og jobb som teknisk konsulent , maskin og spesialkjøretøy.
Drevet med kurs, demonstrasjoner i terreng og på vei for kunder og forhandlere i 11 år.
Med diverse annleggsmaskiner og utsyr til annlegg, forsvar og offentlige etater.
Nå bonde og entrepenør med 10 årsverk annsatt og innleide folk ved behov.
Driver med mjølk, kjøtt og korn. Produserer den daglige maten til ca 4000 personer.
Vi driver og med diverse utleietjenester, innen gras og snø.
Musikk = Pink Floyd. Alder = 40 pluss ett par
Min fru er adjunkt i den videregående skolen.
Har tre tenåringer:
Eldstemann sykler downhill på en Santa Cruz V10 og gjør det bra på Hafjell om sommeren, han har planer om å bli dataingeniør. Nr to driver med hest, sprang og feltritt og starter vg1 til høsten.
Tredje ut er ivrig med 4H og korps. Full rulle og bilen blir aldri kald hos oss..:p
Morro med litt avslappende lesning her inne på forumet.
Har lagt igjen noen tråder og kommentarer og håper de har kommet på rett sted.

Min bittelille klokkebeholdning er foreløpig en Certina Master Petter Solberg Edition 36/300
og en ny Tag Heuer Auaracer 500 M :cool: pluss noe gammelt skrammel :roll:
 
Og velkommen Tag Heuer
Har allerede lest et par innlegg fra deg.
Skal si du er travel mann.
TS blir et slags fristed for terapi.
 
Velkommen Tag Heuer. Hvis du har en SC V10 i huset så må du prøve å sette utfor på den selv en dag. Kan ikke komme på noe bedre terapi enn det.
 
Velkommen Tag Heuer. Hvis du har en SC V10 i huset så må du prøve å sette utfor på den selv en dag. Kan ikke komme på noe bedre terapi enn det.

Har prøvd meg noen ganger i Hafjell , men da med juniors gamle downhill sykkel !
En Kona Stab som junior solgte til meg ! Skikkelig morro , men farlig for gæmlisser som meg !
Får ikke prøve V 10 'n annet en på flat mark gitt :p

Her før vi monterte ferdig

DSC00641.jpg


Her etter sesong med ny Fox 40 demper

IMG_3715.jpg


:cool::cool:
 
Får vel introdusere meg jeg også!

19 år gammel student som for tiden holder til i Stavanger. Tar en master i offshoreteknologi ved universitetet her, og kommer rett fra videregående. Født og oppvokst i Arendal, og har drevet med seiling i mange år. Blitt mindre og mindre seiling selv i det siste, men har vært seiltrener i flere år nå og akter å fortsette med det.
Ellers har jeg vært registrert her lenge, men har bare lurket rundt og aldri skrevet noen innlegg før nå.

Av andre interesser kan jeg nevne klær og mote og alt som er kult.

Av klokker har jeg ikke mye å skryte av enda, har en Certina DS First jeg kjøpte for et par år siden, og kjøpte nylig en Seiko 5-serie. Med studentbudsjettet blir det ikke allverdens med penger til nye klokker, men har store drømmer om en Submariner når jeg blir ferdig med utdannelsen.
 
Her etter sesong med ny Fox 40 demper

Lekkert! Har Santa Cruz dirtsykkel. Ellers går det mye i Turner her, også made in the US. Når jeg tenker etter tror jeg det er ti sykler i huset. Klokker tar i alle fall mindre plass!

Merker at guts og fysikk går nedoverbakke, men prøver så godt jeg kan å motvirke. Stisykling er jo et godt alternativ. Gode muligheter for det også på Hafjell.

Henrik C: Velkommen!
 
Må vel komme med en liten introduksjon.

19 år gammel student ved BI Nydalen. Tar for tiden en bachelor i markedsføring. Født og oppvokst i Skien. Har drevet med musikk i mange år, og har holdt en del på med foto.

Har frem til i dag ikke hatt noen skikkelige klokker, men kjøpte en Longines Special Series av en på forumet i dag.
 
Kan vel presentere meg også... :D

Heter Alexander, 20 år, og kommer fra Stavanger. Jobber offshore som lærling, er ferdig til høsten, men satser på videre jobb. Kan jo ikke klage på 8 måneder fri i året!

Alltid likt klokker, men fram til nå har det omtrent kun vært det visuelle med klokker som fanget min oppmerksomhet og det har resultert i 5 quartz klokker. Har derimot nå fått mer interesse for andre ting enn designe og har derfor bestilt meg en Seiko SKZ diver. :D
Håper det i framtiden kommer mange flere klokker, og gjerne favoritten, en Rolex Sub!

Av andre interesser kan det nevnes ulike typer sport, filmer,sigarer, musikk, motor, mote, styrketrening, og dama bør man vel nevne... ;)
 
Velkommen Alexander!
Det begynner å bli en god del siddiser her inne nå.
Det eneste gtg jeg har fått med meg så langt var i Stavanger faktisk.:D
 
Hei. Ny medlem fra Bergen. Meldte meg inn fordi jeg har hatt noen tanker om å skaffe meg en Omega, nå klarer jeg med mine gamle Seiko slitere;)

Min største interesse er foto, mange fine klokkebilder her!:)
 
Hei. Ny medlem fra Bergen. Meldte meg inn fordi jeg har hatt noen tanker om å skaffe meg en Omega, nå klarer jeg med mine gamle Seiko slitere;)

Min største interesse er foto, mange fine klokkebilder her!:)

Velkommen! Jeg vet hvor jeg skal komme om jeg trenger tips til å ta bilder av klokkene mine da! ;)

Skaffe deg en Omega uansett vettu, du angrer ikke på det! :cool:
 
Forumsfersking her også!
Fra Oslo,bosatt i Fredrikstad hvor jeg jobber som tatovør...noe jeg har gjort i 14år.
Årevis med interesse for ur og en nogenlunde beskjeden samling.

36år og far til to:)
 
Forumsfersking her også!
Fra Oslo,bosatt i Fredrikstad hvor jeg jobber som tatovør...noe jeg har gjort i 14år.
Årevis med interesse for ur og en nogenlunde beskjeden samling.

36år og far til to:)

Tattovør? Ta deg en titt på bildene til Bullit. Forhåpentligvis kommer du til å like dem. Spessielt dem har DateJusten han har. :cool: