Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Har bodd ett år i Bergen, og det ser desverre ut at jeg må tilbake dit pga studier de kommende årene.

Neida.. Jeg liker Bergen jeg, synd at været er så SYKT kjipt!
 
Har bodd ett år i Bergen, og det ser desverre ut at jeg må tilbake dit pga studier de kommende årene.

Neida.. Jeg liker Bergen jeg, synd at været er så SYKT kjipt!

Du vet hva Gud sa da han hadde skapt Bergen?

"Her var det fint! Denne byen må vaskes HVER dag" :)
 
Når vi først disser bergensere med blasfemi og andre morsomheter så må det være nevnt at det er litt mistenkelig at et skip kom til nettopp Bjørgvind :p
 
Når vi først disser bergensere med blasfemi og andre morsomheter så må det være nevnt at det er litt mistenkelig at et skip kom til nettopp Bjørgvind :p

Litt historie:
Et par år før skipet i bjørgvin var det et utbrudd av svartedauen i oslo. :) Vinterkulden tok vistnok knekken på det utbruddet.

(Det er fakta)

Viser vel at vi har større gjennomføringskraft her vestpå? :p
 
Morn morn!
Har allerede postet litt her, men føler en presentasjon er nødvendig :p
Går siste året på vidregående, og fant forumet etter klokkeinteressen begynte så smått å stige. Kan ikke si jeg er noen samler (enda) men håper å få inn noen klokker i arsenalet så snart som mulig!

Forgjeves ut!
 
Morn morn!
Har allerede postet litt her, men føler en presentasjon er nødvendig :p
Går siste året på vidregående, og fant forumet etter klokkeinteressen begynte så smått å stige. Kan ikke si jeg er noen samler (enda) men håper å få inn noen klokker i arsenalet så snart som mulig!

Forgjeves ut!

Velkommen :) Og lykke til videre med din nyervervede kroniske tilstand ;)
 
Hei folkens,

Får nå ta skrittet ut fra skyggefulle tribuner som tilskuer til en mer aktiv deltaker.
Jeg er en "voksen kar" som har glede av mekanikk og gadgets i fritiden. Dvs den fritiden som man får tildelt etter at jobb, barnestell (lang karriere med tvillinger på 2 som finale), hundetrim (2 firbeinte) og husstell er unnagjort. Anyhow, jeg tviholder på noe som definerer meg ;)
I det siste har jeg giret opp interessen for klokker. Det har medført 2 nyinnkjøp i januar. Ble litt revet med på nyåret. Mer om det senere.

mvh Sprite
 
Hei!

Kan ikke fatte at jeg ikke har kommet over dette nettstedet før. Føltes nesten litt om å komme "hjem". Er 29 år og kommer fra Skedsmokorset. Stor interesse for gadgets, motorsport, og har en boxer-tispe på 3 år. Hadde hatt en drøm om å bære en Rolex fra jeg var 14 år gammel(miljøskadet fra familie), og oppfylte dette i 2007 med en GMT Master II i stål/svart. Forsøker i disse dager å anskaffe en GMT Master II 2008 i Gull/stål. Man kan vel si at jeg er litt primitiv hva merker angår, og for meg finnes det så langt ikke noe annet merke enn Rolex :)

Utrolig kult å se igjennom forumet på alle de helt rå klokkene mange av dere besitter. Skikkelig moro.

Mvh.
Lars Erik
 
Velkommen Lars Erik!

Rolex entusiasmen er lett å forstå. Selv har jeg 4.
Desverre vil du oppdage en del andre godsaker også.:mrgreen: