Sponset Markedsmekanismene, til forundring og ettertanke.

Meh, folk var jo i harnisk over at Craig var blond back in the day da han startet som Bond. Tror Aaron blir bra jeg, syns han var underholdende nå senest i Bullet Train på Netflix (selve filmen er bare sånn passe).

Syns det ikke ble Idris Elba, han hadde vært knallbra (se serien Luther).
 
Meh, folk var jo i harnisk over at Craig var blond back in the day da han startet som Bond. Tror Aaron blir bra jeg, syns han var underholdende nå senest i Bullet Train på Netflix (selve filmen er bare sånn passe).

Syns det ikke ble Idris Elba, han hadde vært knallbra (se serien Luther).
Idris Elba hadde absolutt vært et bedre valg.
 
Aldri hørt om Aaron Taylor-Johnson. Dagens unge menn er jo mer femi enn tidligere, sånt sett passer han vel inn. Nå blir det slutt på sjåvinistiske kommentarer fra Bond. Inn med følsomme, politisk korrekte uttalelser. Jaja, alt var som sagt bedre før :LOL:
 
Jeg hadde aldri hørt om ham heller, og så så jeg Bullet Train. Det er nok det nærmeste jeg har sett Roger Moore siden jeg så en ung Roger Moore, bare at Roger Moore var mye mer femi.

Jeg har ikke så mye kjennskap til Aaron Taylor-Johnson. Roger Moore er i alle fall den ekte Bond.
Har nå mest tro på at James Bond er død, og Broccoli-gutta er ute.

Jeg frykter at det bare er merkevaren igjen. Slik som med "Star Wars"....
Men; Kanskje Constellation kan få neste James Bond modellen! Det ville i alle fall bli en positiv outcome!

8
 
Jeg har ikke så mye kjennskap til Aaron Taylor-Johnson. Roger Moore er i alle fall den ekte Bond.
Har nå mest tro på at James Bond er død, og Broccoli-gutta er ute.

Jeg frykter at det bare er merkevaren igjen. Slik som med "Star Wars"....
Men; Kanskje Constellation kan få neste James Bond modellen! Det ville i alle fall bli en positiv outcome!

8
Får i det minste håpe at de endrer på modellen før det skjer.
Det er noe helt feil slik den er nå..
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Ser den, men Bond fortjener å være litt mer mann enn metroseksuell guttunge. Men kall meg gjerne gammeldags.
Tror Johnson kommer til å klare seg helt fint
t4rfywqrl7g81.png

nls4rls6mzx51.jpg


 
Man kan sminke en gris men det er fortsatt en gris ;) neida, han er sikkert en ordentlig tøffing. Men jeg personlig ville foretrukket en mer mandig kandidat. Dessuten er Elba mye kulere.
Ser den. Hadde selv foretrukket Richard Madden, men Johnson er til å leve med i forhold til de mer outrerte kandidatene som har dukket opp
 
Idris har passert 50, og er uaktuell da de ønsker en mann som kan være med i 10-15 år.
Dette. Idris i The Wire-dagene hadde vært helt konge, men nå er han for gammel.

Cillian Murphy hadde også vært en kul Bond tror jeg, men han begynner vel også å bli litt "long in the tooth". Theo James har jeg hørt flere spekulere i, han har jeg super-sansen for.

Om det nå blir Aaron Taylor-Johnson er det et veldig bra valg, tror jeg.

Brannfakkel på tampen: Daniel Craig er den James Bond til nå.