Lost in space

Takk for alle hyggelige hilsninger. Har hatt klokken på armen siden i går kveld. Jeg liker den veldig godt, og synes det er en fin avveksling med hvit skive. Det er imidlertid veldig uvant med størrelsen. Jeg har (nesten) jentearmer, så 38mm er egentlig ikke for lite for meg, men jeg har vent meg til klokker på 40+ og da føles denne liten. Min kone mener imidlertid at denne hadde størrelsen til "en normal klokke, og ikke en klump med bly". :D Det er vel først og fremst Sinn U1 hun tenker på da.

Поздравляем!

спасибо!

Kult med noe annerledes!
Ang speedy tror jeg en fra 80-90 tallet er en kurant låsning. Litt gammel følelse uten å være for redd for vintagefeller?

Jeg har vurdert det (og vurderer det ennå), men de fleste jeg har sett fra 80-og 90-tallet ha vært litt for nært en splitter ny i pris til at jeg har blitt fristet. Ingenting er dog utelukket. Finner jeg en til rett pris slår jeg nok til. :)

Gratulerer, Rune! Litt inhabil, men jeg mener at denne er kanonkul!

Tror også jeg skal ringe produsenten og be om kommisjon... ;)

En annen ting: Hvordan er nøyaktigheten over ett døgn? Det sto i produktbeskrivelsen +/- 20-40 sekund.

Gratulerer, Rune! Litt inhabil, men jeg mener at denne er kanonkul!

Tror også jeg skal ringe produsenten og be om kommisjon... ;)

En annen ting: Hvordan er nøyaktigheten over ett døgn? Det sto i produktbeskrivelsen +/- 20-40 sekund.

Ikke tvil om at du fortjener kommisjon for denne. :D

Stilte klokken nøyaktig etter radiouret på jobb i morges, skal gi tilbakemelding om nøyaktighet i morgen tidlig.

Hvordan er nøyaktigheten over ett døgn? Det sto i produktbeskrivelsen +/- 20-40 sekund.

Etter ett døgn med måling er det klart at klokken går +/- 20-40 sekunder. Problemet er bare at jeg ikke er sikker på om den har gått 20 sek. for fort eller 40 sek. for sakte. :confused: Jeg valgte bevisst å ikke måle "mellomtider", men heller vente et helt døgn før jeg sjekket, så jeg har ikke fulgt med på utviklingen i løpet av dagen. Det burde jeg nok ha gjort. :(

Jeg trodde først klokken var 20 sek. for rask, men siden minuttviseren ikke var helt riktig plassert kan den like gjerne ha vært 40 sek. for sein. Nå har jeg sørget for at minuttviseren peker rett på et minuttmerke, så får jeg sjekke igjen i morgen.