- Medlem
- 26. mai 2013
Noen som virkelig har skjønt dette er jo selvfølgelig brødrene Tidemann. Husker første gang jeg var innom, var bare innom butikken for å se hvordan den var blitt. Endte opp med en lang og veldig hyggelig klokkeprat, og jeg gikk ut uten å kjøpe noe, men med en veldig god følelse i magen. Høres dette kjent ut for noen?
Deretter har jeg vært innom flere ganger, ofte bare for å titte og slå av en prat, og det er like hyggelig hver gang. Har klokker fra andre merker enn de Tidemann fører, og har også kjøpt flere klokker brukt siden jeg var innom der første gang (har ikke råd til å kjøpe nytt). Skjønner at dette ikke generer penger, men passer på å bruke Tidemann hver kan jeg kan, til alt fra service og bestilling av deler. Og er det en ting som er klart, så er det at den dagen jeg har spart opp nok til å kjøpe en ny JLC, da kan dere jo gjette hvor jeg går hen?
Så skjønner at urmaker Næss ikke liker kunder som kjøper nytt på urverket.no etter å ha prøvd i butikken hans, men hadde Tidemann hatt den samme taktikken, tror jeg jeg kan si med sikkerhet at de hadde tapt mange kunder.