Kunsttråden

Mr Lewis, left, sold the piece for a six figure sum to Mr Brandler,63, right who owns Brandler Galleries in Essex, and owns several Banksys, who has said he'll keep the artwork in the town for a minimum of two years and might bring 'five or six more' to create an exhibition.

15478227519951854280595.png

Thieves steal Banksy artwork graffitied onto the Bataclan theatre’s emergency door in a tribute to the 89 people killed by Islamic extremists in the 2015 Paris terror attack.
  • Artwork was sketched onto the emergency door at the Bataclan in Paris, France
  • The venue was targeted in November 2015 and at least 90 people were killed
  • Artwork potentially sold for millions, and investigation to find thieves underway
  • 1548532522830523196204.png

Var på besøk hos en bekjent i utlandet forleden som er kunstsamler av et heftig kaliber.
cola_zps4jw8oozj.jpg

På kjøkkenet sitter denne karen:
3A10FC72-3433-40B5-A187-CCEACF0F1D4D_zpsvtknzsln.png

Man with Camera by Duane Hanson

I tillegg finnes utallige andre verker, fra Warhol til Roy Lichtenstein og Lucio Fontana til Picasso.

Var på besøk hos en bekjent i utlandet forleden som er kunstsamler av et heftig kaliber.
cola_zps4jw8oozj.jpg

På kjøkkenet sitter denne karen:
3A10FC72-3433-40B5-A187-CCEACF0F1D4D_zpsvtknzsln.png

Man with Camera by Duane Hanson

I tillegg finnes utallige andre verker, fra Warhol til Roy Lichtenstein og Lucio Fontana til Picasso.

Du hellige!

• Liker
Reaksjoner: Chalshus
It’s one of the most famous sculptures of naked humans in the world – and now Rodin’s The Kiss has received top marks from a group of naturists who came to see it at its temporary home in Ipswich’s Christchurch Mansion.

What ever.....
1554292519073-1744664995.png

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
It’s one of the most famous sculptures of naked humans in the world – and now Rodin’s The Kiss has received top marks from a group of naturists who came to see it at its temporary home in Ipswich’s Christchurch Mansion.

What ever.....
Vis vedlegg 141137

Men se hva hun har på armen da gitt????

Det er så mye flott kunst. Hadde jeg hatt endeløst budsjett ville jeg gått for Toulouse-Lautrec. Fantastisk kunstner med en spesiell historie. En forvist og glemt grevesønn fordi han var dverg. Tød til alkohol for å lamme sine sorger, og nøt enkel underholdning på Moulin Rouge. Døde fattig og forlatt. Mon tro GoT hentet noe av sin inspirasjon her da sentrale karakterer ble skapt.

Ellers må jeg si at hadde jeg hatt en million til overs som jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre med ville jeg som Hegnar kjøpt et topp Thaulow. Ikke Akerselva, men fra de franske elvelandskapene. Dette er malerier jeg aldri blir lei av å se på.

Per Krogh er i vinden. Nikolai Astrup likeså.

Av moderne kunst har jeg alltid vært svak for Gunnar S. Gundersen. Og får jeg lov til å drømme videre må det være Miro og Liechtenstein. Signerte selvsagt. Aldri kjøp noe usignert. Kjenner flere som har brent seg der.

• Liker
Reaksjoner: Raymond75
Screenshot_20200104-075151.jpg

Psykadelisk inspirert kunstverk fra lokal kunstner.
fikk privat omvisning i male studio og muligheten til og se på flere hundre av hans verk, lidenskapen hos kunsteren er inspirerende og mengden arbeid er ufattelig! det og få personlig kontakt med kunstneren har fått meg til å sette så mye større pris på de verkene jeg eier, vil ha et Pushwagner etterhvert men prisene har skutt i været skulle handlet for 5 år siden..

Hvis noen planlegger å selge kunst kan jeg absolutt anbefale Sothebys i London. De går virkelig langt for deg. Full mediedekning innenlands og utenlands. Du får hele pakken. De kom med eksperter innen uken for å se på samlingen. Kunsten ble autentisert og fraktet i eget privatfly. Hele New Bond street var dekorert med vimpler med min kunst. Den norske representanten var en ekte miracle-worker. :)

Redigert: