Kunsttråden

Medlem
6. mars 2017
Sted
Norge
Mine kilder i «rammemiljøet» sier det er generelt lang ventetid på innramming. En av årsakene er mangel på materialer, som selvsagt også er rammet av koronaforsinkelser... Av alle «miljøer» man får info fra...

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Kraken og Nergård
Medlem
6. mars 2017
Sted
Norge
Etter oppfordring fra @Mavo , så deler jeg mitt Bjertnæs-bilde. (Skamløst lånt fra nett - jeg er litt reservert på å dele bilder av mitt hjem på nettfora). Verket heter så mye som «Nozinan». Spent på å høre hva dere andre ser i motivene. Det trigger mye i meg, og jeg har helt klart noen teorier.

1615844152583.jpeg

sunshine

Støttemedlem
Medlem
16. jan. 2014
Sted
1814
I see attraction and beauty
@BigT

Proboscis monkeys use their fleshy, pendulous noses to attract mates.
The boy seeing his reflection in the water could have a positive or negative attitude in the way he's feeling.

• Liker
Reaksjoner: BigT
Medlem
17. juli 2016
Sted
Oslo
Etter oppfordring fra @Mavo , så deler jeg mitt Bjertnæs-bilde. (Skamløst lånt fra nett - jeg er litt reservert på å dele bilder av mitt hjem på nettfora). Verket heter så mye som «Nozinan». Spent på å høre hva dere andre ser i motivene. Det trigger mye i meg, og jeg har helt klart noen teorier.

Vis vedlegg 239663
Et av mine virkelige favoritter! For meg så er det et eller annet veldig sårt i blikket hans, uten at jeg har utviklet så mange teorier om hva som er hva :)

• Liker
Reaksjoner: BigT
Medlem
14. des. 2012
DSC01117~2.JPG

Her er Bjertnæs-bildet vi har. Skal ikke prøve meg på noe analyse, men jeg liker det veldig godt. Så på det lenge uten å kjøpe det, og når det ble solgt fra det galleriet skjønte jeg at jeg måtte slå til hvis det dukket opp en annen plass senere. Og det gjorde det heldigvis.

Medlem
6. mars 2017
Sted
Norge
Vis vedlegg 239702

Her er Bjertnæs-bildet vi har. Skal ikke prøve meg på noe analyse, men jeg liker det veldig godt. Så på det lenge uten å kjøpe det, og når det ble solgt fra det galleriet skjønte jeg at jeg måtte slå til hvis det dukket opp en annen plass senere. Og det gjorde det heldigvis.
«Jeg liker det veldig godt». Det er alt som betyr noe. Flott bilde!

• Liker
Reaksjoner: Flippin