Kunsttråden

@Tidvis, formidler du kunst i form av særs aktivt kjøp/salg hjemmefra, eller har du butikk i Bergen?

Interessant å vite, uten at jeg skal spørre noe videre om hvor. Skal man ha noe er det alltid kjekt å handle av med-asylanter fra TS :)
 
Redigert av en moderator:
Samme kunstner som bildet mitt på side 2. Dette er en serie på 3 bilder, der det tredje er litt for makabert til å henge i et hus med barn, men disse har vi oppe.
Selvfølgelig originalene, er ingen fan av print :D

7D25147A-CA57-4DB5-94A1-48D87BA55243_zpsxqfx77zd.jpg


Beklager gjennskinn, vanskelig å få frem detaljene:

F52E81CC-4DE7-41B6-9DF9-96A24CF248A4_zpsxvopnrha.jpg
 
Redigert:
Om TS-handler og asylanter

Hei adio

Jeg er andre generasjon kunsthandler med Galleri og Rammeverksted i sentrum av Bergen. Jeg har selv vært i bransjen siden 1984, og jeg handler allerede med en del asylanter fra TS :)

Send meg en PM om du ønsker, så skal jeg drive skamløs promotering av eget firma på en diskré måte.

Tidvis
morsom
 
Hvem vet hva man tenkte, men jeg kjøpte dette litografiet av Håkon Gullvåg for noen år siden. Han er mest kjent for å portrettere kongeparet som statister i "The Walking Dead", og dette trykket måtte jeg sette i en utilgjengelig krok da det skremte nattesøvnen ut av ungene.
Smedens Hus fra Hamsuns "Pan". Bud? :)

D495A435-29EC-4F3D-961A-D4E82EA36638_zpsz3gofszi.jpg
 
Noen av dere som klarte å få tak i MW & Snik collaben som ble sluppet nå?
Ble kjapt utsolgt for å si det sånn hehe
DSC01215.JPG
 
Voksende interesse for kunst, spesielt innenfor pop art og street art. Nyervelsen er Smoking Gun av Push, som jeg er veldig fornøyd med:



Har allerede lyst på noe nytt. Denne hobbyen kan fort gå ut over klokkekontoen merker jeg. Vurderer Ofilliki eller noe fra Dolk. Fortsett gjerne å dele bilder! :)