Kunsttråden

Denne ble hengt opp over sengen igår. Beklager dårlig bildekvalitet:p
cDf5Ks6.jpg

Fikk du gjennom den hjemme altså @iron-man? :)

Redigert av en moderator:
Noen av dere som klarte å få tak i MW & Snik collaben som ble sluppet nå?
Ble kjapt utsolgt for å si det sånn hehe
DSC01215.JPG

Voksende interesse for kunst, spesielt innenfor pop art og street art. Nyervelsen er Smoking Gun av Push, som jeg er veldig fornøyd med:

Har allerede lyst på noe nytt. Denne hobbyen kan fort gå ut over klokkekontoen merker jeg. Vurderer Ofilliki eller noe fra Dolk. Fortsett gjerne å dele bilder! :)

Kjøpe Victor Ash - Astronaut online i dag. Får det i morgen, og tenker jeg leverer rett til innramming.

Spennende å se om det finner en vegg å henge på, eller om det forsvinner ut igjen..

Kjøpe Victor Ash - Astronaut online i dag. Får det i morgen, og tenker jeg leverer rett til innramming.

Spennende å se om det finner en vegg å henge på, eller om det forsvinner ut igjen..

Må si meg enig med @Olando. Skulle det imidlertid ikke finne seg en passende vegg kan det fort hende jeg kan bistå dette ;) Gratulerer med nytt!

Redigert av en moderator:
Watch av Gerald Murphy (1925)

Dessverre er denne litt vanskelig å få fatt i originalt:

LFMRrb0.jpg

Gerald only painted from 1921 until 1929; he is known for his hard-edged still life paintings in a Precisionist, Cubist style. During the 1920s Gerald Murphy, along with other American modernist painters in Europe, notably Charles Demuth and Stuart Davis created paintings prefiguring the pop art movement that contained pop culture imagery, such as mundane objects culled from American commercial products and advertising design. (Wikipedia)

I IKEA-ramme:

jucR1K8.jpg

Bilder komplett med refleksjonen av fotografen i glasset... :)