Kunsttråden

gå for zebra @Mitah :) syns absolutt det er et av Whatsons beste bilder. Urban camo! Ja @Vidar helt enig! Og flaks for meg så er vi få som synes det og prisen blir som følger:) neste blir en Grafitti remover
 
  • Liker
Reaksjoner: Mitah
@Rød Å kjøpe uekte kunst vil være som piratkopier, dvs kopier og trykk som ikke kommer fra et galleri eller kunstneren selv. Det er selvfølgelig uaktuelt. Selvfølgelig mest stas å eie en orginal, men at kunstneren kun skulle lage egne orginaler hadde vel gjort kunstneren mindre synlig og etterhvert veldig dyr.(?) Ekte trykk er stas det også og har en verdi da de kommer i begrensede opplag, har selv jobbet på silketrykkeri og det er jo en nøysom prosess trykkene gjennomgår og så lenge kunstneren selv står for finish av signatur så er det ok :) stickers som også kommer fra galleriene er ok, og er jo benyttet mye i gatebildet av artister de siste tiårene, og er jo en del av den urbane streetarten.
 
gå for zebra @Mitah :) syns absolutt det er et av Whatsons beste bilder. Urban camo! Ja @Vidar helt enig! Og flaks for meg så er vi få som synes det og prisen blir som følger:) neste blir en Grafitti remover
 
Takk for svar, @mutriakis @Klokkesamler og @Mitah.
Meningen med mitt innlegg var å provosere litt, altså litt på kanten. Men har personlig problemer med å bruke tusenlapper på et trykk, litt derfor :)

Da regner jeg med de samme svarene hadde kommet på kunstsonen.no :D
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: mutriakis og Mitah
Kjøpe Victor Ash - Astronaut online i dag. Får det i morgen, og tenker jeg leverer rett til innramming.

Spennende å se om det finner en vegg å henge på, eller om det forsvinner ut igjen..
Fått det på veggen ennå?
Få se da vel. Røyk på et jeg også, men er usikker på ramme.
 
På tal om "kunst" ...
Hva er det de sier ungdommen - "sell out"
(kan bekrefte fra dagens handletur at denne er nå er nedsatt til 49:90 men jeg
gikk alikavel for en plain til 29:90 )
BtIfEd_CEAA9ROG.jpg:large
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjarnetv
Kjøpt disse to litografiene av Thomas Klevjer fra hans Galleri i Hønefoss sist uke. Hadde en god prat med han,samt at han fortalte historien bak de to bildene fra Asbjørnsen og Mo sin verden.
DED8E400-11A5-43BB-BBB5-E7711290E367_zpsfddthixh.jpg


Her er Galleriet. En bygning fra 1820 han har pusset opp. Sykt bra ! Med gallerier og konferanserom osv ....

7CCBD802-525A-4665-BC6E-9DF074D5B1C1_zps8bcggl5l.jpg
 
Redigert: