Kryptovalutatråden

Skjermbilde 2017-12-30 kl. 03.26.46.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Kaysky og Ringeklokke
Snart nytt år. Tid for spådommer. Hvilke prosjekter tror dere kommer til å gjøre det stort i 2018?

Selv er jeg ekstra spent på Lisk, som er et prosjekt jeg virkelig har trua på.

Hadde også vært morsomt å høre om noen av dere har funnet relativt nye prosjekter som enda er under radaren.
 
Snart nytt år. Tid for spådommer. Hvilke prosjekter tror dere kommer til å gjøre det stort i 2018?

Selv er jeg ekstra spent på Lisk, som er et prosjekt jeg virkelig har trua på.

Hadde også vært morsomt å høre om noen av dere har funnet relativt nye prosjekter som enda er under radaren.
Kan vel neppe kalles under radaren, men selv er jeg spent på hvordan det vil gå med Utrust.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Kan vel neppe kalles under radaren, men selv er jeg spent på hvordan det vil gå med Utrust.
Godt innspill! Artig med slike tokens som har reel verdi.

Jeg kom på noen til, disse har jeg derimot ingen investeringer i for øyeblikket, men jeg har lest en god del om hver av de: Ethos, Power Ledger og Wanchain. - Forunder meg ikke om minst én av disse kommer til å gjøre det svært godt i 2018.
 
Redigert:
Noen som har noen gode sider for å lese om crypto? Har kjøpt litt, men har forløpig kun hørt på tips fra andre.
 
Uten at jeg har pløyd hele tråden her, har noen råd angående en grei plattform å handle ripple på. Har kjøpt litt gjennom plus500, men det er tak på 2000,-kr, får ikke kjøpt mer, forstår det er likt på etoro.no
 
Uten at jeg har pløyd hele tråden her, har noen råd angående en grei plattform å handle ripple på. Har kjøpt litt gjennom plus500, men det er tak på 2000,-kr, får ikke kjøpt mer, forstår det er likt på etoro.no

Syntes binance.com funker greit. Om det er noe tak vet jeg ikke..
 
  • Liker
Reaksjoner: Guest571
binance er finfin. sett inn penger på bitmynt.no eller kjøp på localbitcoins. evt coinbase .
Spennende dager nå. :D
 
Ser at Binance henger langt etter på TRX prisen, finnes det en oversikt over prisen på de forskjellige "børsene"?

Si at jeg har lyst til å realisere 5000 TRX i dag, hvordan gjør jeg disse om til "cash i lomma"?
 
Ser at Binance henger langt etter på TRX prisen, finnes det en oversikt over prisen på de forskjellige "børsene"?

Si at jeg har lyst til å realisere 5000 TRX i dag, hvordan gjør jeg disse om til "cash i lomma"?
Priser kan du se hos Coinmarketcap.

Jeg ville ha solgt TRX til ETH (eller BTC), deretter overført til GDAX, solgt til EUR vha. limit-funksjonen, og så SEPA-bankoverføring av EUR derfra (evt. fra Coinbase, de er søstersider) til bankkonto.