Kryptovalutatråden

Takk for nyttige linker! Hva slags erfaring har du med å bruke MACD til krypto trading?
Jeg bruker dollar cost averaging for å kjøpe bitcoin, og da er MACD indikator alltid noe jeg ser på først. Bruker det også for å vurdere altcoins mot bitcoin. Greit verktøy for å se etter tegn på om det jeg kjøper er overkjøpt/bearish, eller om det er bullish. Har ingen erfaring med det når det kommer til daytrading. Det tviler jeg sterkt på at jeg er god nok til å drive med.

Kan tipse om å ha øyene åpne for Wanchain når det kommer til exchanges i slutten av januar. Spennende prosjekt. Ellers har jeg god tro på at UTrust (PayPal løsning for kryptovaluta) snart går opp til $2 på grunn av større oppmerksomhet. (UTrust har platform release i Q4 2018.)
Skjermbilde 2018-01-10 kl. 18.27.58.png

Ethos har også eksplodert siden nyttår. Ser virkelig frem til å ta det i bruk så fort som mulig. Ble litt sen i å investere, men i likhet med UTrust så er dette et produkt jeg faktisk kommer til å bruke uansett.

Ser dere nevner TRX her. Jeg håper selv at målet Tron jobber mot blir oppnådd, men ja, dette er veldig langt frem i tid, slik jeg har forstått det. For tiden er det "all talk no walk". Prisøkning er stort sett pga store forventinger og "samarbeidsavtaler" - (hva enn det betyr). Verdien kommer ikke før Tron har noe av reel (praktisk) verdi å tilby. Nå har jeg selv investert i prosjekter som fortsatt ikke har produkter ute, men ingen av de kommer senere enn 2018. Men hvem vet... kanskje jeg går glipp av noe stort.

Kryptovaluta var ikke en invistiring for min del. Jeg likte designet på valutaene, den lange historikken til BTC, oppkomlingene i TRX og XRP, og at ingen coins har vært på månen foreløpig. Å eie et par sjeldenheter virker kanskje teit nå, men er garantert morgendagens «Pre-moon» og «Paul Newman»... :D

Morsomt å se hvordan dette utvikler seg :cool:

HER, jeg googlet krypto jump for deg. Enten en irritasjon eller en mulig høy avkastning for noen :D:D:D:D