Kopier/fakes på Finn.no

26_1863567455.jpg


Kommer ikke med noen påstand, men stiller meg undrende og smått skeptisk: Strøken Rolex GMT 2 - FINN Torget
 
seamaster 600

Har den siste tiden begynt å kikke litt etter en dressklokke, men som student har jeg et meget begrenset budsjett. Fant denne på ebay og leder nå auksjonen med noen timer igjen. Men er litt bekymret for at den skal være fake. Hadde satt stor pris på hjelp, siden jeg ikke har god nok kunnskap til å se forskjell.

rare vintage gents Gold Omega Seamaster 600 watch +box | eBay

Og om den er ekte, hold dere unna :p
 
Har den siste tiden begynt å kikke litt etter en dressklokke, men som student har jeg et meget begrenset budsjett. Fant denne på ebay og leder nå auksjonen med noen timer igjen. Men er litt bekymret for at den skal være fake. Hadde satt stor pris på hjelp, siden jeg ikke har god nok kunnskap til å se forskjell.

rare vintage gents Gold Omega Seamaster 600 watch +box | eBay

Og om den er ekte, hold dere unna :p

Etter å ha sjekket ut selger så ser det legit ut. Selger har vært registrert siden 2006 og har 98 % positive tilbakemeldinger. Selgeren har "omega" i navnet sitt, så troligvis en som spesifiserer seg på omegaer. Siden du dessuten kjøper en klokke til en så lav pris så tviler jeg veldig på at selger ville risikert sitt rykte for en omega til 2k. Jeg tror du kan føle deg veldig trygg! Husk at du må legge til 25% til kjøpesummen til moms.

Edit: jeg kan ikke verifisere klokken, men utifra informasjonen jeg har gitt deg over, tror jeg du kan anse deg som trygg.
 
Etter å ha sjekket ut selger så ser det legit ut. Selger har vært registrert siden 2006 og har 98 % positive tilbakemeldinger. Selgeren har "omega" i navnet sitt, så troligvis en som spesifiserer seg på omegaer. Siden du dessuten kjøper en klokke til en så lav pris så tviler jeg veldig på at selger ville risikert sitt rykte for en omega til 2k. Jeg tror du kan føle deg veldig trygg! Husk at du må legge til 25% til kjøpesummen til moms.

Takker!
 
Denne dukket opp i dag. Hadde vel kanskje ikke akkurat hivd meg over denne "Breitling' en" :)

"Jeg veit hva denne egentlig er verdt så det er ingen grunn til pruting!"
FakeBreitling_zps8e42b867.jpg
 
Denne dukket opp i dag. Hadde vel kanskje ikke akkurat hivd meg over denne "Breitling' en" :)

"Jeg veit hva denne egentlig er verdt så det er ingen grunn til pruting!"
FakeBreitling_zps8e42b867.jpg

"Kan ikke garantere for verdien av denne klokka, og har ikke greie på det.
Om det skulle vise seg at den er av null verdi, fjerner jeg den fra finn. "

Syns det virker som det er veldig mye rom for pruting der:)
 
WTF?
AP - FINN Torget

Han har masse "fint" verktøy sånn passe overpriset til salgs også om noen er keene på en pakkedeal



Nå er ikke jeg noe dreven på AP men alltid morro når folk påstår det er "automatic" også står det quartz bak på klokken :D

Bomma på nummeret a´han referer til også. Ihvertfall hvis det er baklokket han går utifra.
 
Redigert:
Det er jo bilde av ett takstbevis, hva er det du stusser over?

Tja.....

1. Pris. Hvia den virkelig er taksert til 27 000. Hvorfor selge den for 17000?

2. Taksten i seg selv. Ingen stempel eller noe? Hvem som helst kan lage en slik.

3. Ikke navn på selger i annonse.

4. Kun 1 dårlig bilde av klokken i boksen