Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)
Uten tvil lett og bli lurt derfor er det bra med slike tråder som dette.
Jeg selv har hatt en APROO og denne faken ser meget bra ut, tacy skriften er eneste jeg kan se som er feil.
Pris fra Kina på denne faken er 3000nok så han tjener ganske godt viss han får solgt dem..
Finn.no er det så mye møkka klokker legger man opp og betaler en god slump penger tar det ca 6timer så er klokken din 3 sider tilbake blant 1000 quartz klokker som ser ut som noe jeg lagde av duplo når jeg var 2år gammel.
Anders skrev:Sorry, ikke AP ekspert. Men teksten sier at det er en "hommage", men da burde det ikke stått den ekte logoen på skiva. Den er altså "for lik".
Dersom den ble presentert som en ekta AP hadde jeg ikke klart å si noe ut ifra dette bildet. Jeg har bedre peil på Rolex, etter å ha pløyd gjennom endel bøker og nett-ressurser. Men fy søren så lett det er å bli lurt uansett![]()
Uten tvil lett og bli lurt derfor er det bra med slike tråder som dette.
Jeg selv har hatt en APROO og denne faken ser meget bra ut, tacy skriften er eneste jeg kan se som er feil.
Pris fra Kina på denne faken er 3000nok så han tjener ganske godt viss han får solgt dem..
Finn.no er det så mye møkka klokker legger man opp og betaler en god slump penger tar det ca 6timer så er klokken din 3 sider tilbake blant 1000 quartz klokker som ser ut som noe jeg lagde av duplo når jeg var 2år gammel.