- Medlem
- 26. april 2011
Blir litt drastisktHva med å droppe hele konfirmasjonen? Dette vil jo (forhåpentligvis) øke et evt klokkebudsjett?
Blir litt drastisktHva med å droppe hele konfirmasjonen? Dette vil jo (forhåpentligvis) øke et evt klokkebudsjett?
Hvorfor?
Hva med bryllupsdagForeslår du dropper årets julefeiring og samtlige bursdager. Ikke spør hvorfor!
Komf er nok ikke urørlig, men bør (IMO) ikke utgå pga usikkerhet om tykkelsen på en Tudor BBNull problem.
Såklart spør jeg hvorfor. Hva er det som er så urørlig med en konfirmasjon, at den ikke kan utgå?
Null problem.
Såklart spør jeg hvorfor. Hva er det som er så urørlig med en konfirmasjon, at den ikke kan utgå?
Null problem.
Veldig fin gave. Sønnen min skal også konfirmeres til snart, men jeg ville aldri stolt på han med noe annet enn G-Shock.
Selv mistet jeg, eller ble frastjålet flere klokker i ungdommen/studenttiden. Faktisk 4 totalt som jeg husker. Garderober er full av tyver desverre, og ungdom er distré til tider![]()
Angrer på at jeg ikke heller kjøpte en Daytona i 1985. Jeg kjøpte moped for pengene...Hva med moped / scooter ? Jeg synes denslags var stas på den alderen..