Klokkespotting

Spottet en Glashütte Sport Evolution på en kunde innom jobben idag. Tok en liten klokkeprat i samme slengen :)

Tror jeg spottet en Hublot Big Bang i stål på en ung herre i Observatoriegaten omtrent der den krysser Huitfeldts gate (nesten nede ved Munkedamsveien).

Første gang jeg har sett denne varianten på håndledd i Norge.

Gikk senere forbi VG´s "Rikingen", men klarte ikke se hva slags klokke han bar.

Møtte han på 17.mai, da var det en eller annen Louis Vuitton med noen diamanter på..

Mener å huske at dama hans hadde noe mer interessant, men tipper alkoholen slo inn omtrent på det tidspunktet (eller så kan fokuset ha vært på andre deler av henne enn armen ;) ) har uansett ikke sjans til å huske hva det var nå :p

Chanel J12, aquanaut, speedy på lenke, sub x 3, monster, PO og en eller anne GO jeg ikke klarte å fastslå på, Karl Johan, Nationaltheateret og i Mulberry-butikken i dag. Latterlig mye folk i byen nå, så var en del håndledd å titte på

Spottet Mogens på Tjuvholmen, så dessverre ikke hvilken klokke han brukte i farten, men sikkert noe fint :)

Spottet Mogens på Tjuvholmen, så dessverre ikke hvilken klokke han brukte i farten, men sikkert noe fint :)

Uff da..:roll::roll::roll:

Du kunne jo gjerne ha sagt hei! Skal jeg dømme etter formen i dag var jeg såpass animert at du neppe hadde fått mer enn primalskrik ut av meg, men likevel...

Jeg hadde 116610 på armen, forøvrig.

6f22be33.jpg

Uff da..:roll::roll::roll:

Du kunne jo gjerne ha sagt hei! Skal jeg dømme etter formen i dag var jeg såpass animert at du neppe hadde fått mer enn primalskrik ut av meg, men likevel...

Skal si hei neste gang :) Var til mitt forsvar på sykkel i hundre og helv... over broen ved bryggetorget når jeg så deg.

Rolex 16610 og 14060 under Bergen-Voss i går.
Kommenterte det ovenfor sistnevnte "Lekker sykkelklokke du har gitt!" , hvorpå karen som forøvrig viste seg å være en sør-svenske svarte med et godt glis: "jooo...men da vet man jo at man kommer i mål precis"
Så sant så sagt :D

TT Daytona her om dagen og en fake DD med quarts verk og en ekte og fin DJ på jobb ikveld.

Møte mandag, lekkerbiskner hver gang. Tudor Snowflakes, Breitling, Seiko, Rolex og vintage helgull. På rekke og rad. Klokkenerdenes mekka. Skal ta en nermere notis neste gang. :D