Klokkespotting

Mtp at @Genta er på roadshow i jobbsammenheng vil jeg hylle prioriteringen med spotting! Åpenbart at tiden til møtedeltakerene er kostbar :p

Seff spanderer jeg tid på spotting! Tror største grunn til mange møter med mye fint er forskjell på bønder fra Norge uten klokkeinteresse ift våre kontinentale naboland hvis innbyggere har forstått at klokker er viktig... Utover egen Daytona hadde mine norske kollegaer Citizen, Garmin og iPhone:(
 
Seff spanderer jeg tid på spotting! Tror største grunn til mange møter med mye fint er forskjell på bønder fra Norge uten klokkeinteresse ift våre kontinentale naboland hvis innbyggere har forstått at klokker er viktig... Utover egen Daytona hadde mine norske kollegaer Citizen, Garmin og iPhone:(

Svårt att få en vettig kultur runt det när Håkon rockar garmin till allt. :p;)

Hela svenska (Madde, Chris, Calle och Daniel) kör väll b.la daytona. PN på Chris. :).
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Gutta i Madcon har sansen:D
7D9E2A0E-FA07-479A-8862-7EDC1B49A3D4.jpeg

Gull GMT med grønn skive + GMT TT.

Ramm på venstre side har ???
 
Artig å se at Tshawe bærer sin 16613LB i Hver gang vi møtes, og han har den også i musikkvideoer langt tilbake i tiden. Jeg mistenker at han ikke er #invistor eller #flipper som mange andre her inne. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ, DoDe og Gin