Klokkespotting

Elendig bilde(reversed pocket shot), men det var virkelig en RM på en tilsynelatende velbemidlede fyr på Hewanorra flyplass på St.Lucia
665219EB-BC8D-4381-81A1-B00962C3730B.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Simtei, JD83 og Ole
Ser fantastiske «Les Bureau...» på NRK nett-TV, men klarer ikke helt å identifisere hva Guillaume Dessailly bruker? MM300? Sub?

Klokkene tikker for militærjuntaen!
Da den thailandske militærjuntaen tok gruppefoto i desember i fjor, holdt visestatsminister og forsvarsminister Prawit Wongsuwan opp hånden for å skjerme seg mot solen, og dermed fanget fotografene opp en svinedyr klokke av merket Richard Mille. Foto: Vichan Poti
44a6d0217e6b1e07ef87dcbb02446e11.jpg

Noe som så mistenkelig ut som en AP royal oak med hvit skive på karen som leverte varer på døren her igår kveld. Tommel opp for Menys nettbutikk btw.

Ute for å spise, der jeg kommer til bords med en som hadde en gedigen klokke, men jeg kunne ikke se hvilken det var, så spurte forsiktig.

Det var en Honda klokke og hans hverdags. På mitt spørsmål om han var intererssert i klokker kunne han meddele at han hadde bedre klokker hjemme, hvorpå jeg spør om han har Rolex.
Noviser kan fredag kveld tillate seg slike fremstøt i klokkespottingens tjeneste.
Å joda, dobbelt pott, han hadde to Rolex, nevnte ikke typer, men den ene hadde blå skive og den andre brun skive, samt historiene om kjøpene og en jordnær tilnærming til dagens verdi.

Redigert: