Klokkespotting

SKX009 på tannlegen til Sophie Elise. Kanskje det mest interessante med hele serien. Det så også ut som han timet konsultasjonen, men det kan jo være tilfeldig?

0mtc0Er.jpg

Hold der fast!

Ila tre møter i Stockholm i dag har jeg spottet:
- Platona (som jeg også så i levende live i Stavanger forrige uke, reneste allemannseie denne her...)
- Patek Twenty-4 på pike
- Rolex 5513 med nydelig patina på Hodinkee-reim

Og den del annet tjafs som IWC aquatimer, Rolex LNc, Omega PO.

Snikfoto av Platonaen fra pause på Grand Hotel:
42D85690-E578-4431-8074-F01269A08135.jpeg

Mann med Tag Heuer-caps og Omega Seamaster på Gardermoen. Ikkje heilt urimeleg å tenke at han er medlem her. :rolleyes:
Tja, er det innenfor det der? Det blir som å ha Arsenaltrøye med Liverpoolcaps, blir det ikke? (Lagvalg er helt tilfeldig. Ingen sammenligning forøvrig. Kunne brukt Stoke og Ipswich også, men hva vet jeg....)

Avslutter Skandinavia-turneen med en fantastisk faded 1675 på flyet fra Køben til Oslo. På en herre med klokke på begge armer... Masse andre flotte klokker, men nevnt de jeg mener er spesielt nevnbare:)

"Veldig seriøs" post her i dag, Spottet en pepsi submariner her i denne, muligens basel 2018 leak fra Tech Insider?!
Veldig overbevisende å kalle den fake liksom.. har han ikke hørt om oysterquartz denne eksperten? ;):D:D:D

Mtp at @Genta er på roadshow i jobbsammenheng vil jeg hylle prioriteringen med spotting! Åpenbart at tiden til møtedeltakerene er kostbar :p

Seff spanderer jeg tid på spotting! Tror største grunn til mange møter med mye fint er forskjell på bønder fra Norge uten klokkeinteresse ift våre kontinentale naboland hvis innbyggere har forstått at klokker er viktig... Utover egen Daytona hadde mine norske kollegaer Citizen, Garmin og iPhone:(

Seff spanderer jeg tid på spotting! Tror største grunn til mange møter med mye fint er forskjell på bønder fra Norge uten klokkeinteresse ift våre kontinentale naboland hvis innbyggere har forstått at klokker er viktig... Utover egen Daytona hadde mine norske kollegaer Citizen, Garmin og iPhone:(

Svårt att få en vettig kultur runt det när Håkon rockar garmin till allt. :p;)

Hela svenska (Madde, Chris, Calle och Daniel) kör väll b.la daytona. PN på Chris. :).

• Liker
Reaksjoner: Genta