Klokkespotting

Golf-Rory på The Grand Tour. Klokken ser kjent ut :)

IMG_7591.JPG
 
Noe som så mistenkelig ut som en AP royal oak med hvit skive på karen som leverte varer på døren her igår kveld. Tommel opp for Menys nettbutikk btw.
 
Ute for å spise, der jeg kommer til bords med en som hadde en gedigen klokke, men jeg kunne ikke se hvilken det var, så spurte forsiktig.

Det var en Honda klokke og hans hverdags. På mitt spørsmål om han var intererssert i klokker kunne han meddele at han hadde bedre klokker hjemme, hvorpå jeg spør om han har Rolex.
Noviser kan fredag kveld tillate seg slike fremstøt i klokkespottingens tjeneste.
Å joda, dobbelt pott, han hadde to Rolex, nevnte ikke typer, men den ene hadde blå skive og den andre brun skive, samt historiene om kjøpene og en jordnær tilnærming til dagens verdi.
 
Redigert:
Hold der fast!

Ila tre møter i Stockholm i dag har jeg spottet:
- Platona (som jeg også så i levende live i Stavanger forrige uke, reneste allemannseie denne her...)
- Patek Twenty-4 på pike
- Rolex 5513 med nydelig patina på Hodinkee-reim

Og den del annet tjafs som IWC aquatimer, Rolex LNc, Omega PO.

Snikfoto av Platonaen fra pause på Grand Hotel:
42D85690-E578-4431-8074-F01269A08135.jpeg
 
Mann med Tag Heuer-caps og Omega Seamaster på Gardermoen. Ikkje heilt urimeleg å tenke at han er medlem her. :rolleyes:
Tja, er det innenfor det der? Det blir som å ha Arsenaltrøye med Liverpoolcaps, blir det ikke? (Lagvalg er helt tilfeldig. Ingen sammenligning forøvrig. Kunne brukt Stoke og Ipswich også, men hva vet jeg....)
 
Avslutter Skandinavia-turneen med en fantastisk faded 1675 på flyet fra Køben til Oslo. På en herre med klokke på begge armer... Masse andre flotte klokker, men nevnt de jeg mener er spesielt nevnbare:)
 
"Veldig seriøs" post her i dag, Spottet en pepsi submariner her i denne, muligens basel 2018 leak fra Tech Insider?!
Veldig overbevisende å kalle den fake liksom.. har han ikke hørt om oysterquartz denne eksperten? ;):D:D:D