Klokkespotting

Nils Norvik er en ganske stilig kar som blant annet er spottet med en gull Rolex på armen tidligere i denne tråden.
Det overrasket meg derfor at denne styggheten dukket opp:

Skjermbilde_zpse0rftfg9.jpg

Grøss

Nils Norvik er en ganske stilig kar som blant annet er spottet med en gull Rolex på armen tidligere i denne tråden.
Det overrasket meg derfor at denne styggheten dukket opp:

Skjermbilde_zpse0rftfg9.jpg

Grøss

Et godt eksempel på: Why Money Can’t Buy You Class

Noen som vet hvilken klokke Frank Underwood har på seg i episode 1 av sesong 3 i House of Cards? Den er så til de grader fremtredene - har ikke lagt merke til at klokken har vært så synlig i de to første sesongene.

Noen som vet hvilken klokke Frank Underwood har på seg i episode 1 av sesong 3 i House of Cards? Den er så til de grader fremtredene - har ikke lagt merke til at klokken har vært så synlig i de to første sesongene.

Jeg har ikke kommet i gang med sesong 3 ennå, men det går i et assortert utvalg av dressklokker fra IWC i de to første sesongene.

Han har "alle" IWC klokker. I de to første episoder denne gangen er det en portugeuse. I den tredje en portofino (lett å se i forhold til lenka). Det har vært synlige eksklusive klokker i episode 1 i sesong 1. Den jeg ikke klarer å se hva er er den som i sesong 3 hand nye hjelperne har (Dent) er det en Da Vinci Kurt Klaus?

House of cards sesong 3 episode 4, IWC Portofino 8 days skifer dial i rosa gull... Som min :)

Spottet en flott ny Rolex datejust med fluted bezel i hvitt gull, på armen til en hjelpsom jente på Nespresso Bergen!:mrgreen: