Klokkespotting

@AndreasLie En kollega (kvinne), sier at han blant annet hadde på seg denne:

31163445101001-30.jpg


Kjapt Google søk viser at det stemmer. Fant bilder fra filmen med flere av modellene og boken her forøvrig(blir nok det nærmeste jeg kommer å se akkurat denne filmen):

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=2124839&rid=0

Det stemmer! Den så jeg flere ganger og var eneste grunnen til at jeg satt å siklet under filmen..
 
Redigert av en moderator:
Reisen fra Hamburg-København-Oslo i dag ble en reise i spottingens navn ;)

På flyet fra Hamburg til København ble jeg sittende ved siden av en kompis av Kristian Haagen. Flyturen gikk ganske så raskt med en interessant klokkeprat. Han hadde denne på armen:

15703ST_OO_A002CA_01.png


På tur inn på flyet fra København til Oslo spottet jeg en Rolex Daytona med sort skive og på tur ut spottet jeg en Panerai av noe slag med standard Luminor-kasse. Overhørte også noe snakk om Certina på seteraden bak meg :)

Også var det jo selvsagt noen standard flyvertinne-datejuster ute å gikk ;)
 
Måtte ein tur til legen idag. det var ein eldre dansk herremann med helgull rolex, såg ut som datejust uten at eg på noken måte er ekspert på dette :)
 
På styremøte i dag: Styrelederen hadde Frederique Constant Freelance chrono. Ellers mye jålekvarts på de andre representantene; selv følte jeg en erke-arrogant og barnslig frydefull selvgodhet over å ha en Vulcain Cricket på håndleddet :)
 
Pleier ikke poste i denne tråden, men vil mene at når man sitter ved siden av en kar med Patek Philippe 5131 i gult gull, er det verdt å nevnes! Kjæresten lurte litt på hva som skjedde da jeg satt med en tåre i øyekroken på Marchal på d'Angleterre i Køben! :D
 
Nils Norvik er en ganske stilig kar som blant annet er spottet med en gull Rolex på armen tidligere i denne tråden.
Det overrasket meg derfor at denne styggheten dukket opp:

Skjermbilde_zpse0rftfg9.jpg

Grøss
 
Nils Norvik er en ganske stilig kar som blant annet er spottet med en gull Rolex på armen tidligere i denne tråden.
Det overrasket meg derfor at denne styggheten dukket opp:

Skjermbilde_zpse0rftfg9.jpg

Grøss

Et godt eksempel på: Why Money Can’t Buy You Class
 
Noen som vet hvilken klokke Frank Underwood har på seg i episode 1 av sesong 3 i House of Cards? Den er så til de grader fremtredene - har ikke lagt merke til at klokken har vært så synlig i de to første sesongene.
 
Noen som vet hvilken klokke Frank Underwood har på seg i episode 1 av sesong 3 i House of Cards? Den er så til de grader fremtredene - har ikke lagt merke til at klokken har vært så synlig i de to første sesongene.

Jeg har ikke kommet i gang med sesong 3 ennå, men det går i et assortert utvalg av dressklokker fra IWC i de to første sesongene.
 
Noen som vet hvilken klokke Frank Underwood har på seg i episode 1 av sesong 3 i House of Cards? Den er så til de grader fremtredene - har ikke lagt merke til at klokken har vært så synlig i de to første sesongene.

Han har "alle" IWC klokker. I de to første episoder denne gangen er det en portugeuse. I den tredje en portofino (lett å se i forhold til lenka). Det har vært synlige eksklusive klokker i episode 1 i sesong 1. Den jeg ikke klarer å se hva er er den som i sesong 3 hand nye hjelperne har (Dent) er det en Da Vinci Kurt Klaus?
 
House of cards sesong 3 episode 4, IWC Portofino 8 days skifer dial i rosa gull... Som min :)
 
Spottet en flott ny Rolex datejust med fluted bezel i hvitt gull, på armen til en hjelpsom jente på Nespresso Bergen!:mrgreen: