Klokkespotting

Legenden Stevie G med Sub

IMG_5776.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
Nja jeg ble litt usikker selv.....klarer ikke se minuttmarkeringene på bezel'en

Nope..nye og elendige SD43. Men det er en tilgivende feil å ta, gitt at Rolex har fått den grusomme vorta på indrefileten også. Men det er vel det som er poenget:rolleyes:
,
 
IMG_0577.JPG
IMG_0578.JPG
IMG_0579.JPG
IMG_0619.JPG
Helt sykt spottebonanza på vip lounge motogp i Italia i dag. Kom ut av telling på Rolex. Spottet 16710 pepsi, hulk, svarte sub's, datjejust, daytona, Breitling, Panerai pluss pluss. Fikk noen bilder også men det meste gikk så fort at det ikke var sjangs.
 
Motogp Italia. Nok et sykt Rolex bonanza. Hjelper nok også at det er på vip loungen. Har ikke sett like mye rundt om. Inne på loungen var det helt vilt. Blant annet et par der mannen hadde svart sub og dama hadde tt sub med blå skive. Og denne YM 2 på verandaen under løpet. Har ikke sett en eneste 216570, som også er erfaringene mine tidligere. Så jeg er fornøyd ned det valget av klokke. Såg dog en 16570 polar på flyet og tror jeg såg en 16570 svart på løpet. Rossi er jo spottet med 16570 før.

IMG_0681.JPG
 
Redigert:
Motogp Italia. Dette var noe litt annet. Og litt morsomt. Jeg stod ved siden av en gammel mann som tydeligvis hadde kjørt sykkel dit for han stod med hjelmen dinglende over rekkverket. Og han kjeftet litt på meg for at jeg filmet for da ble d litt verre for han å se eller noe sånn.
Uannsett jeg la merke til spenna han hadde på skinnreima, og ble litt nysgjerrig. Så ser jeg luggholes og at det lignet på en eldre sub. Så ser jeg at glasset stikker veldig høyt over bezel og tenker at denne må være noe gammelt man ikke ser hver dag.
Kan det være en 5513?

Jeg stod der og knipset en haug med bilder og løftet tlf godt opp for å få vinkelen ned mot klokken, tror aldri han merket noe, hehe. Han følgte godt med på løpet. Artig spotting og en artig engasjert fyr:)

IMG_0696.JPG
IMG_0700.JPG
IMG_0708.JPG
IMG_0733.PNG
 
Om jeg ikke husker feil, så er Jon Olsson en svensk freestyle-kjører. Gjort det godt i X Games og lignende. På klokka han bærer kan det se ut som han har gjort det greit for seg selv, hehe.

Stemmer. Har også blitt en nokså stor youtube'er (vlog) med over 740k subscribers.