Klokkespotting

Av alle ting spottet jeg en Anonimo Millimetri på flyet i dag. Samt en Bell @ Ross firkant.

Ble spottet av ikke mindre enn fire stk i dag, den ene teller kanskje ikke da det var en som trodde jeg hadde en Hublot på armen. Måtte ty til en liten leksjon i forskjellen på Audemars Piguet og Hublot;)

Så også en 116610LV som nevnt på forrige side og en Omega PO 8500 42mm på en som deltok på nybegynnerkurset i tennis jeg holdt litt senere på kvelden.

På Javazone idag (konferanse for utviklere) så mistet jeg tellingen etter 5 Submarinere. Ikke inkludert min egen. Blant dem var det 1 two tone og 1 nodate. Ikke galt det. Ellers er det dessverre mye Daniel Wellington.

AP 153(4?)00 på kar i 30 årene på Pizza DaMimmo nå i kveld, den klokken ser ekstremt vellykket ut in the field:D

Spottet en Panerai på røntgenmaskin i fast track på OSL i dag, spurte passasjer om det var en Panerai han hadde i veska. Han ble litt paff, men dro frem klokken og det viste seg å være en PAM120. Første gang jeg ser en PAM på lenke, så det var jo kult:)