Klokkespotting

Han på Tennis i Bergen spottet meg når jeg hadde YM.

På tide å få han inn her så han kan gi TS-rabatt?
 
Spottet akkurat en AP ROO Safari i kø på kaffebrenneriet på svart gummi. Pent! Noen her? :)
 
Tror @crown guard er observert med sin nye sharkdiver på ONS:) Ser ut som han kjeder seg ;)


Godt spottet @Ringe!

I mitt forsvar var ikke fremføringen om rosa-blogger`s suksess det aller mest interessante jeg så den dagen...Ei heller fruen som var på jakt etter sjokoladefyllet i bløtkaka si. (ref.Olje) :mrgreen:

Forøverig spottorama på ONS2014, men av det noe litt utenom det vanlige Omega-Rolex opplegget var en portuguese, og en Panerai Monopulsante chrono å spotte.
 
Redigert av en moderator:
Mens jeg sto i kø til Japp spacehot på Tusenfryd igår så jeg både en Omega Seamaster med sverdvisere og en Chopard Mille Miglia m/gummi
 
Var i London sist uke. Spottet en Omega PO Chrono på flyet over, en IWC Mark XVII på herremann på Tube´n, en bråte med DJ, en GMT Pepsi på en Svenske og en 116610LN på en ung kar i en butikk i Covent Garden. Fikk også med meg den obligatoriske vindustitten i Burlington Arcade...et fantastisk utvalg av vintage GMT, Subs, Day-Dates og Daytonas, og også mange fine vintage DJs...men herreminhatt for noen priser....mange av urene var merket med 20% avslag, men allikevel...
 
Var i London sist uke. Spottet en Omega PO Chrono på flyet over, en IWC Mark XVII på herremann på Tube´n, en bråte med DJ, en GMT Pepsi på en Svenske og en 116610LN på en ung kar i en butikk i Covent Garden. Fikk også med meg den obligatoriske vindustitten i Burlington Arcade...et fantastisk utvalg av vintage GMT, Subs, Day-Dates og Daytonas, og også mange fine vintage DJs...men herreminhatt for noen priser....mange av urene var merket med 20% avslag, men allikevel...

Pic's or it didn't happen @Dharma bum :mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Aker brygge/ rådhusplassen?

Stemmer! Deg?


Spottet også idag en herremann i dress på Albert @ Fredssenteret idag med det jeg troooor var en Zenith Chronomaster open XXT. Gjenkjente hvertfall at det var et noe spesielt innsyn til verket.

03.1260.4021.02.C505.jpg
 
PAM048 på håndleddet til tysk programvareleverandør på jobben. 40mm så ut til å passe bra til de tynne håndleddene. Han fortalte at han gikk å drømte om en PAM384. Måtte bare overtale kona.
 
Synes det likner på en Explorer I, men litt stor kanskje, og lenken ser ikke heeelt riktig ut.