Klokkespotting

Tag Heuer Monaco på ung herremann i møte tidligere i dag. Rolex Datejust med blå skive (nydelig) på ung dame i samme møtet. Så en Rolex Yachtmaster med hvit skive på en eldre herremann på matbutikken. Q
 
En Rolex Datejust fra 1969 i stål og gull på en eldre herremann, forhenværende pilot. Et av de mer interessante menneskene jeg har snakket med, selv på sine 90 år.
 
To studenter på studiet med Breitling Colt og Speedmaster! Kjekt å se at det ikke bare er Michael Kors og Daniel Wellington :)
 
Ble en liten klokkeprat med min heretter faste frisør på HMF Studio. Han hadde lurebruker her inne og bar en snasen Orient Star Retrograde.
Eru her?
 
Kunde akkurat innom med en Omega Seamaster ! Så identisk ut med den @KMK9000 unboxet for kort tid siden. Utrolig pent ur - merker jeg fikk plutselig lyst på en Omega jeg også ;)
 
Redigert av en moderator:
Rolex Datejust på trivelig brite og Breitling Superocean Heritage (tror jeg) på norsk konsulent. Breitlingen gjør mye av seg når du stiller i dress..
 
Hadde en hyggelig kunde med denne på armen
nTIqHbC.png


Hyggelig å treffes @Zaff007 :cool:
 
Redigert av en moderator:
Av alle ting spottet jeg en Anonimo Millimetri på flyet i dag. Samt en Bell @ Ross firkant.
 
Ble spottet av ikke mindre enn fire stk i dag, den ene teller kanskje ikke da det var en som trodde jeg hadde en Hublot på armen. Måtte ty til en liten leksjon i forskjellen på Audemars Piguet og Hublot;)

Så også en 116610LV som nevnt på forrige side og en Omega PO 8500 42mm på en som deltok på nybegynnerkurset i tennis jeg holdt litt senere på kvelden.
 
På Javazone idag (konferanse for utviklere) så mistet jeg tellingen etter 5 Submarinere. Ikke inkludert min egen. Blant dem var det 1 two tone og 1 nodate. Ikke galt det. Ellers er det dessverre mye Daniel Wellington.