Klokkespotting

Var på Klovner i kamp-konsert i går, på brygga i Tønsberg. Spotta en rosegold hublot med gummireim, spottet dessverre også en fake daytona, og en fake 16610 på en vakt der inne.
 
Diverse Rolex her i Spania. GMT Pepsi på eier av restaurant i går, two tone sub på fyr som shoppet MK veske til kona, Sub nodate på brite på nabobord på en restaurant for noen dager siden, two tone oyster perpetual på eldre tysk kvinne og til slutt GO Panoreserve på svenske i 60årene på gata i går!
 
Var på Klovner i kamp-konsert i går, på brygga i Tønsberg. Spotta en rosegold hublot med gummireim, spottet dessverre også en fake daytona, og en fake 16610 på en vakt der inne.

Ikke ofte jeg spotter fake med mindre jeg er veldig nærme klokken eller må spørre personen som bærer..:p
Hva var give-away?
 
Ett par Rolex Sub spottet på Telenor tribunen på Ullevål i går, midt iblant alle moteklokkene :)

-t
 
Han legger stort sett ut et bilde på Instagram av det han skal ha på seg inkl. klokke. I dag var det PAM 320, blå hvitprikket skjorte og hvite sokker med blå striper ;)

Ser man det ja... Det var en del kule outfits på feeden hans, men det var en del jeg ikke hadde valgt selv.
 
Helgull GMT master 2 og Explorer 2 av den gamle typen på flyplassen i Alicante. Så spottet jeg en Explorer 2 med hvit skive da jeg landet på Rygge
 
Mye fete klokker på flyplassen i Palma! Har hittil sett Patek 5712, helgull Submariner, panerai med hvit skive og kermit :)
 
Hva er det Chris Pratt sporter her? [video=youtube;WTP0pE-eTKM]https://www.youtube.com/watch?v=WTP0pE-eTKM[/video]
 
Tobias Meyer, auksjonarius hos Sotheby`s spottet i dagens D2 med 36mm Rolex Day-Date i rosa gull. Ved siden av han
hang bildet "Skrik" solgt for 700 mill. Perfekt å bære en slik klokke ved siden av verdens dyreste maleri !

AW:)
 
Mener bestemt jeg så en mann med vintage Daytona panda på Colonal Mustard på Aleksander Kiellandsplass i Oslo i dag.
Han forsvant dessverre før jeg rakk å titte nærmere på den. Noen her?
 
Mye pent å spotte på jobb om dagen. to stk two tone sub i dag (sort skive), en 16610, og en daydate i gull på jubilee :)
 
Denne, på kunde i dag!

shapeimage_213.jpg


Kommenterte den, men skjønte fort at han ikke var WIS.

Møtte også på kunde i dag jeg har snakket med tidligere da han hadde en Connie. I dag bar han Orange PO.
 
Sammen med Glen(fiddich) så vi på Top Gear i går.

* Hammond hadde en Navitimer med sort skinn rem.
* Hadde Jeremy en sort Omega PO?
* James sin klarte jeg ikke å plassere...

Ellers så likte jeg Morgan Aero 3wheeler....

:cool: