Klokkespotting

Man vet man har vært for lenge i Cannes når man slutter å bli overrasket over å spotte en Richard Mille:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ellers er alt av Rolex, Omega og AP i stål/gull daglig kost. Overraskende mange Aquanauter i Monaco faktisk

Feriens høydepunkt må være helgull Nautilus, for en RÅ klokke!

Panerai sub på han ene i spise med price. Han yngste. Han eldste kan ha hatt en JLC memo, men der er jeg på tynnere is..:)

En kunde var innom med en nydelig navitimer på brun skinnrem! Lite pent å komme inn som kunde til meg med slik når det er AKKURAT den klokken jeg selv vil ha :( men på en annen side kjekt å få spotte litt, og få bekreftet nok en gang at jeg SKAL ha meg en navitimer :mrgreen:

Mer fra Dyreparken

Rolex Yachtmaster II spottet ved apene (det var ikke Julius som hadde den på). Strøkent sommerur.

Hublot BB roségull på Bulgarsk servitør på Sunny Beach. Fordomsfulle meg fant bare to alternativer: Mafia eller fake...

Redigert:
Helgull Sub og Pearlmaster på eldre par på Gladmat-Tango. Kanskje de uten å vite det er skikkelig avant garde på klokkemoten, skal man dømme etter trenden her på Sonen...