Klokkespotting

PAM 372 (?) på presentasjon hos et aksjemegleri i dag. Vedkommende hadde også noen armbånd som så litt TS-aktige ut, ref tråden i Stil-forumet.

Må da være noen her.

Ganske sikker på at jeg spottet @Havvo på xxl i dag, med mindre han har solgt den burgunderrøde rolexen

Redigert av en moderator:
I dag så jeg den største Invicta`n jeg noen gang har vært borte i på armen til en kunde. Må innrømme jeg litt i mine "yngre" dager syndet med stoore klokker fra samme produsent (i mangel på kunnskap om bedre). Men denne tok helt kaka. Var en Invicta Jason Tylor Bolt Zeus limited ed. Slagvåpen er vel mer ordet en burde ha brukt om denne. Vekten er iflg produsenten ca 500gram - eller en halv kilo (!) Ca 5000 hadde han betalt for den også.

Han fikk visst en del blikk fra folk sa han på denne.

Tipsa han om Tidssonen, og at han burde vurdere heller en Seiko 007 eller Steinhart sånn generelt ;)

En Subc på en mann, gikk av på Tøyen. Mer overraskende en vintage Omega Pie Pan gull (?) på en svensk ung jente på samme t-bane. Jente var kjedelig kledd i noe grå oversized plagg, ble straks mer spennende når jeg så klokka. Ble fristet til å tilby henne å kjøpe klokka der og da...

Omega PO XL på servicesjef på Møller Ryen tidligere i dag. Jeg var innom for siste gang i dag! Jeg har kranglet om den drittbilen lenge nok nå. Og med arrogante kundemottakere blir ikke besøket bedre. Heldigvis kom mannen med Omega og reddet situasjonen, og lovet og kjøre bilen hjem til meg når den var klar. (om den blir klar noengang).. Ser at jeg like gjerne kunne postet denne i "dette kan jeg ikke like"..

Men klokka, jo den er fin:)

Panerai Bronzo på herremann i Akersgaten i dag. Sub og GMT Pepsi på ansatte hos Ferner Jacobsen tidligere i uken

Omega Seamaster, Planet Ocean Chrono 9300, Constellation, Sub "no date" og ymist anna på Staddaen i kveld. Mange "randoms" med Natostrap...snart får du dem på HM ;)

Rolex Daytona på Petter Solberg i World Rallycross Championship på viasat motor.

Sort Rolex Explorer II med jubilee lenke på Rema Frysja. Spenstig kombo. Såpass sært at jeg tenker det burde være noen her inne?

Spottet et par pene ur på Bastøfosen i dag; Breitling Super Avenger på en fyr i 20-30 årene og en Rolex Sub i Stål med gull i midten på lenka på en herremann 60+ tenker jeg. Sistnevnte er jeg forøvrig rimelig sikker på var bak oss i bilkøen også - tror han kjørte noe som lignet på en Mercedes AMG Cab :) Lekre klokker og superpen bil!