Klokkespotting

En av elevene mine hadde en forgylt fin liten sak på seg i dag. En Seiko Bellmatic. Muligens fra 70 tallet. Artig når barn arver slikt fra oldeforeldre, og også bruker klokken daglig :)
Glemte at jeg spurte om å få ta et bilde, så her er den. Hvilket årstall tror dere?
bellmatic_zpsfed3d828.png
[/URL][/IMG]

Seamaster pro og gull-sub spottet fra kassen på Rema 1000. I tillegg til noe som på avstand kunne minne om en tourbillon men som mest sannsynlig kun var en skive med open-heart.

Ikke for å være frekk - men må spørre: Er den Exploreren ekte? Den så megasvær ut på de bildene. Bilde(vinkel) kan lyve, men den er ju ussle 39mm, men ser ut til å være på størrelse med en Nixon. :eek:

Ikke for å være frekk - men må spørre: Er den Exploreren ekte? Den så megasvær ut på de bildene. Bilde(vinkel) kan lyve, men den er ju ussle 39mm, men ser ut til å være på størrelse med en Nixon. :eek:

Nå er ikke mister Såheim den største karen heller.

Fikk prøve denne badass klokka i familiemiddag i dag:

39B2C677-95A0-43CA-85CD-DCD4CAF72263_zpslrgomrmp.jpg

48 mm! Har aldri prøvd eller sett Hublot live før, og kan vel beskrive uret som et monster som kledde eieren bedre enn meg:D

Spottet søt dame med klokke på NATO-reim på en fest jeg var på i helga, det er vel ikke dagligdags? Ble faktisk klokkeprat ut av det også :)