Klokkespotting

En av elevene mine hadde en forgylt fin liten sak på seg i dag. En Seiko Bellmatic. Muligens fra 70 tallet. Artig når barn arver slikt fra oldeforeldre, og også bruker klokken daglig :)
 
Rosegull Hublot på lesesalen
1CE21751-FAD6-4192-BF72-921F3F1AF45A_zps2bbiv2kw.jpg
 
Spottet en Datejust på kvinnelig ekspeditør på Glasmagasinet. Ga henne en kompliment for klokken og det viste seg at hun hadde arvet den av sin far. Classy far og classy dame :)

Litt lenger opp på Karl Johan var det to kompiser, en med Sub NoDate (kunne potensielt vært noe SeaDweller da jeg ikke ser forskjell) og en med PO XL. Kan være noen her kanskje?
 
En av elevene mine hadde en forgylt fin liten sak på seg i dag. En Seiko Bellmatic. Muligens fra 70 tallet. Artig når barn arver slikt fra oldeforeldre, og også bruker klokken daglig :)
Glemte at jeg spurte om å få ta et bilde, så her er den. Hvilket årstall tror dere?
bellmatic_zpsfed3d828.png
[/URL][/IMG]
 
Seamaster pro og gull-sub spottet fra kassen på Rema 1000. I tillegg til noe som på avstand kunne minne om en tourbillon men som mest sannsynlig kun var en skive med open-heart.
 
Ikke for å være frekk - men må spørre: Er den Exploreren ekte? Den så megasvær ut på de bildene. Bilde(vinkel) kan lyve, men den er ju ussle 39mm, men ser ut til å være på størrelse med en Nixon. :eek: