Klokkespotting

Det er vel den som er enklest å finne i klokkeskuffen hans.
drawer1.jpg

Får litt vondt inni meg når jeg ser så mange fine klokker liggende slengt i en skuff:(
 
2500447.jpg


Hva er det den "angrende" synderen har på seg her?
Hun har vært ambassadør for Tag, men kjenner ikke igjen modellen (Tag sa opp kontrakten samme dag).
 
2500447.jpg


Hva er det den "angrende" synderen har på seg her?
Hun har vært ambassadør for Tag, men kjenner ikke igjen modellen (Tag sa opp kontrakten samme dag).
En sannhet med modifikasjoner etter hva jeg forstod. Kontrakten ble ikke fornyet etter 2015-sesongen, og muligheten for en ny kontrakt tørket vel vekk i all dopet.
 
Spotta en sub gull/stål på en herremann på Widerøes flyvning bra Flesland til Torp på torsdag (14.55). Fikk ikke tatt bilde under boardingen dessverre :(
 

Av en eller annen grunn fant jeg denne Omegaen krøllet og dyttet ned i en skål i ganga hos min mor. Tror dette er noe min søster har arvet og ikke brydd seg mye om?
Like før jeg tok den med hjem for å gi den litt kjærlighet.
Ligger den helt likt neste gang jeg er innom detter den kanskje ned i lommen. Fortjener bedre..
 
Spotta to Hublot chronographer i Gøteborg i helgen. Ektepar i 60 åra. Måtte bort å prate med de, og det endte i en hyggelig klokkeprat. Må si de hadde god smak. Matchende klokker og med rød skinnrem på hennes.