Klokkespotting

Bussjåføren på linje 20 hadde i dag tidlig en Milgauss med hvit skive på håndleddet!

Har tidligere observert samme person med både vintage Heuer (muligens repro) og GMT II :)

Bussjåfør med Milgauss? Who would have thougt !
Skjønner at jeg må bli bussjåfør! :p

Har ikke du både Milgauss med hvit skive og GMT II jayeff?? :p
Det er vel et skalkesjul at du holder til i Stavanger :p

Har ikke du både Milgauss med hvit skive og GMT II jayeff?? :p
Det er vel et skalkesjul at du holder til i Stavanger :p

Hehe... Jeg sier at jeg er en 31 år gammel student fra Stavanger, men egentlig er jeg en middelaldrende bussjåfør fra Grorud :p

Eller ikke...

Jayeff: Hvordan visste du at det var snakk om en middelaldrende bussjåfør fra Grorud? ^^

Aftenposten melder at nordmenn svikter poteten....

...og mellom poteter,kål, pølser, kniv og gaffel finner vi jammen en Rolex TT på illustrasjonsbildet.

dbd15671.jpg

cb9e556e.jpg

Haha, det samme kommenterte jeg til dama over frokosten i dag morges. "Se, TT Rolex!" :D

Akkurat vært på befaring med Statoil, og observerte følgende. En sort sub med date, en gullsub med blå bezel, en Omega PO, og en Tag Heuer. Seikomonsteret mitt på svart zulu, følte seg veldig hjemme i omgangskretsen;)
Ble litt klokkeprat nå i lunsjen også

Ser på Olje! på skolen om dagen, en NRK produsert serie om norges oljeeventyr, der ser jeg til stadighet kule klokker, en Datejust TT idag.

Hvertfall rosegull på skinn rem. Uten chrono, Sikkert en av de 1000 forskjellige Big Bang modellene som har kommer ut.