Klokkespotting

Sinnsykt mye fint å se i Dubai. Noe Breitling å Tag Heuer. Men nesten mer Rolex med diamanter i alle retninger. På Dubai mall kan man jo også "spotte" på butikker som Rolex, PP, AP, IWC, Panerai, JLC..++ Øyet er både stort å vått når man lusker rundt der..

Spotta denne i kveld, virkelig lekker!
1AA6818A-F723-43C4-BF7B-FF783B4F4811-3047-000003754C09CB16_zpsb57fd920.jpg

ALTFOR stor lenke på klokka til Carsten Skjelbred på "skal vi danse" nå. Klarer ikke se hva slags klokke det er, men han må ta seg en tur til urmakeren og få justert lenka si!

@flyback, jeg synes det ble litt morsomt når jeg så bildet i ettertid, men det var dessverre ikke hans bil. Han hadde visstnok to gromme biler, hvor er en med hest på fra samme landet som klokka:)

Redigert av en moderator:
Paparazzifoto fra helikoptertur over Manhatten, Breitling og Datejust II i tillegg til men egen Rolex:
DSC_0200_zpscf18d754.jpg

Det så ut som Michael McIntyre hadde en Rolex sub på armen under lørdagens show. Prøvde å ta bilde, men kameraet på mobilen ville ikke zoome så langt :)

En kar med Breitling SuperOcean Heritage satt rett ovenfor meg på toget fra Gardermoen til Sandvika (der gikk jeg av).

Red sub på nabobordet og på bordet bak hadde hun Daytona i helgull og han JLC i gull, under gårsdagens lunsj;)

3960_Jaeger_LeCoultre_Master_Compressor_Extreme_W-Alarm_46_Valentino_Rossi_Pink_Gold_01.jpg