Klokkespotting

Ble akkurat spottet med seamasteren på Carnaval i Nederland. "That's a pretty expensive watch for Carnaval" sa han "Well, it can handle it" svarte jeg :)
 
Spottet en Big Pilot 5009 i Larvik sentrum i dag. Vannvittig fin klokke, men den har jo "big" i navnet av en åpenbar grunn. Var ute etter en slik selv, men tror den ble fraskrevet fra ønskelisten i formiddag. Får investere i større håndledd først :)
 
Redigert:
Spottet en rolex daytona i gull/stål med sorte subdials! Klarte ikke å komme til for å spørre om uret, men jeg regner med han så hvor jeg hadde blikket til enhver tid :D
 
Spottet en fin AP på søndag på en eiendomsmegler. Tror det var en 15450.

"Nydelig ur" sa jeg, "takk" sa han noe beklemt.

Det var et nydelig ur...
 
Rolex Submariner på resepsjonist på Lebua Hotell i Bangkok(Hangover II hotellet).

Tipper den hører til hotellet og ikke resepsjonisten.

Hotellet kan forøvrig anbefales og ikke minst skybaren i 64. etg. :)
 
Richard Rawlings i Fast 'n loud viser god smak ved å bære en sea-dweller i siste program (så vidt jeg kunne se):cool:
 
Rolex Submariner på resepsjonist på Lebua Hotell i Bangkok(Hangover II hotellet).

Tipper den hører til hotellet og ikke resepsjonisten.

Rolex som en del av arbeidsantrekket? ..det hadde vært noe. Tror det er lenge til det blir innført på min arbeidsplass.
 
Dan Bilzerian postet ett bilde av en hvit Richard Mille og en "lettkledd" dame på FB / twitter i dag.

10929964_1611080509129211_6835889638401875004_n.jpg
 
Var på besøk hos en bekjent av fruen i går og han bar en gedigen Breitling for bentley. Usikker på modell men den var relativt voksen med sine 50mm+
 
Submariner på han som stod i kassa på den lokale Kiwi butikken. Liker klokken bedre enn det grønne arbeidsantrekket!