Klokkespotting

SS:confused:
Sikker på at det ikke var WG?

Ja SS og DD hørtes ut som motsigelser ... Tudor DayDate? :)
Tuesday Afternoon Bargain: The Only Rolex Day-Date Ever Made In Stainless Steel

(ser @Wangensten var før meg på ballen her)

Ser man det, etter et raskt google-søk tidlig i dag antok jeg at det var snakk om stål, men jeg skal sjekke mine referanser bedre før jeg påstår noe slikt neste gang :rolleyes:

Oppdaterer herved gårsdagens spotting til WG Day-Date med fluted bezel, takk for oppklaring/læring karer, Sonen skuffer aldri! :)
 
Redigert av en moderator:
Datejust TT på servitøren på Fridays, og Rolex 116610 på nabobordet. Fikk ikke sneket meg til noen bilder dessverre.
 
Etter 3 lange dager med møte etter møte uten å ha sett så mye som en mid-range-klokke slo Tyskerne til på siste dagen! JLC Reverso, Breitling Navitimer, Rolex Submariner og Rolex Day Date i helgull :D
 
Tennisklubben skuffer ikke;)
En Panerai, så ut som 1950-kasse, på sort croco, en Rolex Submariner 16613LB fra 2000 eller nyere (hadde TT på låsen også), og en Breitling Navitimer.
Spilte så ikke mye bilder å skryte av:(
 
Sub på vannpolo-kamp.
FF8CB13E-CE3D-4DA0-B564-8A9D5F6E2FA5-363-0000002B3A55B1F2.jpg
 
Spottet en fin Rolex yachtmaster i grått på en av de som organiserte teamdagen på Bislett i går. Jammen fikk han ikke litt å gjøre da en røyk akillisen også..
 
På 31-bussen i dag kom det på en kar med en Breguet marine i rose gold... Kom på ved Vækerø... Mildt sagt ganske griselekker sak. Rått.
 
Slemdalskrysset ca kl 1630 så jeg noe som så ut som en Rolex 1680. Sub var det iallefall.
 
Spottet @The Player og den ubehagelig fete gull pateken på skøyen for en liten time siden;)

Men, da må du jo hilse!
Var på shopping med jentene mine:)

EDIT :
I tillegg så betyr jo det at hele signaturen min er feil!
Det burde stått : @Kawatching finner The Player som ikke merker noe fordi han er for opptatt med shopping.

...det blir jo en patetisk signatur....
 
Redigert av en moderator:
Men, da må du jo hilse!
Var på shopping med jentene mine:)

EDIT :
I tillegg så betyr jo det at hele signaturen min er feil!
Det burde stått : @Kawatching finner The Player som ikke merker noe fordi han er for opptatt med shopping.

...det blir jo en patetisk signatur....

Haha, tenkte kommentere det:)
 
Redigert av en moderator:
SS Datejust med hvit skive på ung mann på ulrikken rundt klokken 14.00 idag. På samme sted var det også en annen ung mann med en Pam 111/112/005 eller lignende.
 
Spottet det jeg tror er en Rolex Submariner 14060 eller 16610 på håndleddet til en mann i midten av 30-årene i Smestadkrysset i ettermiddag. Litt vanskelig å si, var en oysterlenke og ble sett gjennom bakspeilet;)