Klokkespotting

Rolex sub med nato, spottet under eksamen i ekeberghallen idag. Observerte først en hengene nøkkellenke hvor det sto stort rolex på hengene ut av bukselommen! Stolt eier
 
Spottet en GMT II C i forelesningen i dag. Trivelig å se at det finnes medstudenter som også har skjønt hva meningen med studielånet er :mrgreen:
 
Noen fordeler må man jo ha når mannen er sponset av Rolex:

http://www.aftenposten.no/100Sport/tennis/--Tennisstjerne-ble-rasende-over-tilrop-fra-Federers-kone-475131_1.snd

FedererWawrinka.jpg
 
Reiste fra New York til København på mandag(SK910 ewr-cph). Spottet en Omega PO XL 2500 og en Panerai
på cabincrewet ombord.



I dag så jeg en finfin 116719 BLRO i sikkerhetskontrollen på Oslo Lufthavn.
 
Redigert:
Gordon Ramsay med Rolex Sub (eller muligens Tudor, var litt blåskjær i bezelen) på Hells Kitchen. Brukte den som kronograf. "You've got 45 minutes from...now!" etterfulgt av et voldsomt trykk på en imaginær pusher :)
 
Breitling Navitimer observert på en kollega på jobb i går. Han fikk den nylig i 50-års gave av sin bedre halvdel. Snill kone i heimen der altså.:)
 
Spottet en Panerai 312(?) om jeg ikke tar helt feil, på en trivelig selger på Moa. Fikk til og med teste den på lanken!
Må være ærlig å si at jeg aldri har hatt sansen for Panerai generelt, men etter å ha sett den i levende live, må jeg si at jeg nærmest er frelst At noe kan ta jeg så mye bedre ut live enn på bilder, hadde jeg aldri trodd
 
Så the expendables 3 i går, dvs forsøkte, orket ikke siste 30 minuttene, men spottet masse. Ikke så rart forsåvidt, virker som de filmene er finansiert av diverse produsenter av vulgært oversized ur. Forøvrig, hvor godt hadde en drittfilm med random forhenværende boleaper på seksi pluss solgt?
 
Er en stund siden nå, men i filmen Gone Girl bærer Ben Affleck en Rolex 16710 pepsi. Masse nærbilder av klokken.
Bilde hentet fra interwebben
gone-girl-2.jpg


Førøvrig en veldig bra film jeg anbefaler alle å se:)
 
PP World Timer i gult gull (5130?) på ung herremann med bespole dress på møte i london i dag. det må, hands down, være verdens peneste dressur!