Klokkespotting

Ss datejust med hvit skive og ufattelig mye møkk i lenka på båten til siste ukes feriested:)
8ADC35EF-BEDB-49BE-9F3B-D97219552A87-3338-00000396EE756E4B.jpg

SS:confused:
Sikker på at det ikke var WG?

Ja SS og DD hørtes ut som motsigelser ... Tudor DayDate? :)
Tuesday Afternoon Bargain: The Only Rolex Day-Date Ever Made In Stainless Steel

(ser @Wangensten var før meg på ballen her)

Ser man det, etter et raskt google-søk tidlig i dag antok jeg at det var snakk om stål, men jeg skal sjekke mine referanser bedre før jeg påstår noe slikt neste gang :rolleyes:

Oppdaterer herved gårsdagens spotting til WG Day-Date med fluted bezel, takk for oppklaring/læring karer, Sonen skuffer aldri! :)

Redigert av en moderator:
Datejust TT på servitøren på Fridays, og Rolex 116610 på nabobordet. Fikk ikke sneket meg til noen bilder dessverre.

Etter 3 lange dager med møte etter møte uten å ha sett så mye som en mid-range-klokke slo Tyskerne til på siste dagen! JLC Reverso, Breitling Navitimer, Rolex Submariner og Rolex Day Date i helgull :D

Tennisklubben skuffer ikke;)
En Panerai, så ut som 1950-kasse, på sort croco, en Rolex Submariner 16613LB fra 2000 eller nyere (hadde TT på låsen også), og en Breitling Navitimer.
Spilte så ikke mye bilder å skryte av:(

Spottet en fin Rolex yachtmaster i grått på en av de som organiserte teamdagen på Bislett i går. Jammen fikk han ikke litt å gjøre da en røyk akillisen også..

På 31-bussen i dag kom det på en kar med en Breguet marine i rose gold... Kom på ved Vækerø... Mildt sagt ganske griselekker sak. Rått.

Slemdalskrysset ca kl 1630 så jeg noe som så ut som en Rolex 1680. Sub var det iallefall.