Klokkespotting

hml-2318-jpgoslo-201-587.jpg

Nato-reim på kronprins Håkon Magnus?:confused:

Skulle akkurat til å laste opp samme bilde :) Morsomt valg av nato.

Noen som ser hvilken klokke det er?

Skulle akkurat til å laste opp samme bilde :) Morsomt valg av nato.

Noen som ser hvilken klokke det er?

Mener jeg har lest at han bruker en Datejust / Daytona avhengig av settingen...
MM har ihvertfall 2 daytonaer, en med perlemorskive og en med diamantopplegg...
i tillegg til en arvet DJ.

Mener jeg har lest at han bruker en Datejust / Daytona avhengig av settingen...
MM har ihvertfall 2 daytonaer, en med perlemorskive og en med diamantopplegg...
i tillegg til en arvet DJ.

Ser han bruker klokken på høyre hånd. Det gjør faren og :)

lia-20121225-106866--375_0.jpg

Liker at kongefamilien bruker Rolex!

Rolex YM (40mm, 116622, platina) på kvinne i dagens 1.juledagmiddag, det perfekte pike-ur?

Forøvrig et selskap med et vinbudsjett nesten tilsvarende en fattigmanns-PP, et lite utdrag i bildet nedenfor. Sorry dårlig bildekvalitet, det er kanskje ikke synlig på bildet, men vi snakker ikke Tarrike 2012... Uansett, deilig vin og vondt i hodet allerede:):
IMAG0186.jpg

Bruvik spotting!

Var i Haugesund i høst, møtte en kar som jeg mente og kjenne.

Nikket og sa hei, fikk akkurat samme undrende hils tilbake: "hvem pokker var det".

I går gikk det opp at jeg så Varg Veum og han hadde garantert en Bruvik på seg.

:D

Redigert:
Holdt på å si til en kar på by'n, "wow, kul AP Royal Oak du har", helt til jeg spottet at den var fake. Holdt forøvrig på å si "wow, kul fake AP du har", men holdt meg for god til det. Det kunne muligens blitt stygt mtp personen den satt på. :D

Har sett han japsen på cafe racer med en sub. Samme som ham nye garasjesjefen på Inside noe og custom har. Det er tøft! mye hairlines der ja. ++

Holdt på å si til en kar på by'n, "wow, kul AP Royal Oak du har", helt til jeg spottet at den var fake. Holdt forøvrig på å si "wow, kul fake AP du har", men holdt meg for god til det. Det kunne muligens blitt stygt mtp personen den satt på. :D

Bare av nysgjerrighet; hva avslørte den som falsk?

Var innom butikken Skabo på Paleet i Oslo, og der var det to selgere hvor av den ene hadde en Pepsi Rolex GMT og den andre hadde en Panerai med flere komplikasjoner. Muligens en PAM 233. Jeg kommenterte at jeg så de var klokkeinteresserte, noe de bekreftet, og det kunne sikkert blitt en fin klokkeprat om ikke det var for at jeg hadde dårlig tid og måtte farte videre.